Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seXena
19. 05. 2001
2
0
1811
Autor
Bedla
Xena je moje morčátko. Budou jí čtyři roky. Roku 1998 jsem ji dostala k vánocům. Mám ji doma v zelené bedničce. K pití dostává vodu, k jídlu dostává seno, směsi různých semínek, mrkvičku a jiné dobrůtky. Xena je tříbarevná, má malá hnědá očka, předí tlapičky jsou kratší než zadní.
Když k ní přijde někdo cizí, ustrašeně brouká. A když na ni někdo cizí šáhne, ožene se ostrými zoubky.
Ze všeho nejradši má trávu a proto ji dáváme pást na zahrádku v zelené ohrádce se stříškou z pletiva.
Ty mas ale divoke zvieratka, :o))), vsetko same bojovne typy, :o))) Bix**
Tak to já jsem asi divnej - mám sice jedno zvířátko, ale to vidim jenom, když se kouknu do zrcadla:))) mějte se! Nechápu to, tak se nezlobte...
Miroslawek: tak řekni, jak jsi to umělé dýchání dával - aspoň získáme teoretické zkušenosti pro případ, že by se morčátkům, křečkům atd. něco stalo :-)))))))))))))
jo, to naše babička měla křečíka - Adélce se podařilo nějakým záhadným způsobem uniknout, po nějaké době hledání jsme usoudili, že teda už asi bude po ní. Jo, jenomže když jsme tak za dva měsíce otevřeli knihovnu, začal se z ní sypat papír vykousaný z těch knížek :-)))
pak taky byl papoušek Pepa, papoušek Žofka, želvy - jména si už skoro nepamatuju - jo - jedna byla Max
to jen abyste věděli, na co se ještě můžete těšit :-))))))))))))))))))
Xenda je nádherná :-))))))
Miroslawek
21. 05. 2001Konstantinidisová
21. 05. 2001Monty_Python
21. 05. 2001Když už jsme u těch křečků... po Pucíčkovi jsem měla Ferdu a Ferda nám jednou venku na procházce vypadl z košíčku a vypadal velmi špatně. Tak jsme mu s kamarádkou vyryly hrobeček, natrhaly kytičky a nanosily kamínky na mohylu - a když jsme ho tam chtěly uložit, tak se najednou otřepal a začal zdrhat...
Konstantinidisová
21. 05. 2001Monty_Python
21. 05. 2001Konstantinidisová
21. 05. 2001Monty_Python
21. 05. 2001Monty_Python
21. 05. 2001
Valký: Jako knihovnici mě křečík Adélka obzvláště potěšil :o))))
Míwo: Povídej, přeháněj!!!!!!!
Konstantinidisová
21. 05. 2001
no ja jsem asi divna, nebo je to tim, ze mam akorat psa, ale ja nechapu co je na tom jako za povidku?
Konstantinidisová
20. 05. 2001Monty_Python
20. 05. 2001Konstantinidisová
20. 05. 2001Konstantinidisová
19. 05. 2001Monty_Python
19. 05. 2001
Bedlíííí :o))))))
Já mám taky morčátko! Jmenuje se Honzulka. Je děéééésně inteligentní, rozmazlená, vyčůraná až běda, zkrátka typický domácí mazlíček. Kromě mnoha jiných kladů má smysl pro humor :o))Ale běda, když nemá náladu, to mě dokáže pěkně sprdnout a poslat do někam nevybíravými slovy :o)) Řekla bych,že jsem na její výrazy odborník, a s přehledem bych mohla vytvořit člověko-morčecí slovník!!!
Její největší pochoutka je salátová okurka. Za tu by i duši prodala.
* * * To jsem moc ráda, že tu o těch mých milovaných "myškách" konečně někdo napsal!!!!
Podrbej Xenu ode mě za ouškem :o))))