Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejak sem zvracela cukrovou vatu
12. 07. 2007
8
28
1079
Autor
mademoiselle prvoque
proklatá jízda
na rudém kolotoči
muzika hvízdá
motaj se nohy oči
a… ještě kousek
ku stánku s vatou
pak na ubrousek
napíšu s patou /teda s patosem, ale vono by se to jinak nerýmovalo/
že…
zvracíš-li vatu
musí být cukrová
ta na odplatu
pěkně se zachová
.
.
.
/louže je nachová/
28 názorů
už_v_pyžamku
12. 07. 2007
hají neudělám...sem ospalej, ale usnout nemůžu....to je jedno už, nerej :D
...tak udelej hají,..ne?)))))))))....mi to rikas, jako ja bych za to moh a drels pro mne ve sklarne u pece...))
...ach, boze....poprad delas jen bubu huhu a takovy vospaly citoslovce....a esi mi chces napsat, ze mas votevrenou tuberu, tak to sem teda nevedel....prosim, odpust!!!)))))))
mademoiselle prvoque
12. 07. 2007
...von je blbej, von vsecko hned zapomene a nekdy i usne,.,..jednou byl tak vozralej, ze sem mu, nekecam, musel ukrast klicky vod auta, dal jsem mu facku, protoze se furtr tak divne trepal... a v recepci tem dvema zenskym rek, ze pana doktora stihla lehka nevolnost, ktera vsak brzy zvratiti(((fikane, co?!!!) se muze ve velkou:))))))))))
ani nekteri mladi mezi nami jiz nevydrzi tolik....copak my, my chodili do skoly bosi, ale voni samy Najký, Vajrý a znackový, ale po ranu sou stejne jak ta vovce, zejo...?...treba takovy Jakubisko: podle versu zde uverejnenych, rekla bys: ano, tento clovek ma potencial,,,,sice nevim(e) k cemu, ale mohl by byti dobrym soustruznikem, kucharem, ucitelem, reditelem, ministrem, premierem, ucitelem, kucharem nebo tak, ale on zde do monitoru jen chrchla na mne jakoby otevrena TBC byla..! ...jako kdyby srdecko mu prestavalo tlouci, ...to je ta jeho roimantika? To jsou ti jeho namornici a marocti cisnicic, jeho touha vedet vse o vejcich? (Viz basne)...
A proto ja, zaryty osvetar, tak dlouho budu vrtaty, az dovrtam se do mlade ci stare duse, by vydala svetu vino z nejlepsich ! Tak prisaham!
honzyk.
mademoiselle prvoque
12. 07. 2007
..babicka ale nejcastejc psala slova HAJZle zasrana, vyúpadni... A HAZELA je dedovi do pokoje, von zas vystartoéval, a napsal na to HOVNO... ale mozna, ze cas pretavil onu tak oboupohlavni zast v cico mekkeho...jeste to proberu se wevym psychoanalytikem, az na u nej loze v pondeli ulehnu:)))))))))
mademoiselle prvoque
12. 07. 2007
...z cehopak panackovi muze byti zle..? Pil kozi mleko z varene flasky??)))
..u nas urcovala porady babicka...a vona rada silene na ne nadavala, hlůavne na komunisty...a v kine byla, kfdyz se vratila z kina, jen jednou, a prej rikala matce, ktera ji podlejzala, pac mela doma schovbanyho kluka, "Jaky to bylo, mami"? A babicka ji rekla:"Elino, hele, ze tu mas kluka, tvoje vec, ale at vypadne co nejdriv, asi se poperu...vona prala v noci, kdyz byla nastvana. A pak rekla: "A abys byla spokojena, kdyz UZ SE TAK PTAS, CO se mi TEDA nejvic libolo, tak to, JAK TAM, V TYDENIKU VOBJIMAL HITLOER TU STAROU maticku....!!!!!".....tak mne babicka doivedla bolestnymi krucky az ke smlouve Ribentrop-Molotov, a ja mel jednicku ve skole pak....)))))))
mademoiselle prvoque
12. 07. 2007mademoiselle prvoque
12. 07. 2007
..jedes!!)...sorac, to bylo na mola, si zase vyskakujou, mrhy...jo, to byl ten porad, jak tam vyhazovaly ty zensky uplne stejne nohy, zejo..?
Jezis, co babicka se na ne narvala: kravy blby, kozy vytrsly.., a my deti tesily se, ze pride nejakej úpan a rekjne, ze uz smime do zahranici, fakt!!!!My mysleli, ze je to ze zapoadu, zakqazany__!!"...))))
mademoiselle prvoque
12. 07. 2007
...me milostne navrhy jsou povestne: "Co?" "JO"..."DES"?.........))))))))))))))))))
mademoiselle prvoque
12. 07. 2007
...a melo byti, k sakru:
O
jiz vodim
jak Ray
kto inny
s kulickou ruzove vaticky
svou rudou semiskou si cvrnka
ach
kdo povi mu povi
ze zahrava si pouze s vrazednym kukurice zrnka, tedy zrnkem????............)))))
jiz vidim, tedy ja vidim, ale nijak cynicky, sim sim, jak RAY CHARLES nozkou v semisce -
-si cvrnka kulickou vaticky....
vrazednym kouskem kukurice zrnka ...
uzasne!!!! trochu pripominas svym vybranym stylem Kokot Chanel:))))))))))