:).. taky ji mám ráda..tu malou drobnou dámu s velkým hlasem:)
som za remizu cesko-slovenska spevacka..viem, dlhe roky zije v Prahe, ale pochadza od nas a napriklad Ceresne spieva slovensky:)
Jej piesen su nadherne, obzvlast ma zimomriavkuje - Boze muj, ja chci zpet...o navratoch domov...
Hany su proste super:)
můžeš klidně jmenovat, nejsem jednoznačně vyhraněn (co se týče muziky ...)ska? hiphop?
a jaká je tvoje krevní skupina v muzice? Ještě třena Hana Ulrychová (s bratrem Petrem...) nebo Hana Zaňáková alias Lucie Bílá? Zagorovou nepočítám...
Stařičké gramofony a desky nevyhazovat:jsou to artefakty doby. *T
děkuji, sestřičko :o) i za haluzku :o)
..čerešně sú zrelé a blúzka priúzká nič vám nepomože zelená halúzka...:o)a tak se i stalo:o)))
*TIP*Já miluji Hanu H.,miluji šansóny její i převzaté od francouze Brela!!!
Krásný pocit z Tvého díla:o)
ale písmácky aktivních jich v současnosti asi 40 nebude... :o)
díky, avox :o)
napadlo mě poslat avi všem Hanám co jsou na písmáku, ale je jich tu přes 40!!! když počítám všechny ty tvary ...
Smím se přidat ke gratulantům? Ať netrhám partu... všechno nej!
já to plně chápu, děkuju, alfonso a vůbec se nezlobím... ale opovažte se zapomenout na mý narozeniny!!! a že nevíte kdy je mám vás vůbec neomlouvá!!!
:oD
a ještě jedno malé avi k svátku :o)
se taky přidávám :o) nějak jsi mi unikla, mám toho moc, no...
dyk já vůbec makovaná ale nejsu!!! no, ten překlep je tak hezkej že ho nechám - a nejsu ani maSkovaná :o)
ale díky moc, mylenko :o)
...hele, tak ještě jedno Mlasknutí pro zamaskovanou Haničku a vše nej k svátku :-))
a já bláhová si myslela že vaše nejmilejší hana su já... :o(
ba ne, lásko prokletá miluju od puberty a výběr oslavenkyně chválím :o)
dílko bych ukončila za přenoskou, konec je sice pochvala a vyznání ale myslím že by to líp vyznělo bez něj
to zas nemusíš zabíhat do takových podrobností :o) se nemračím, tedy :o)
...Mlask :-)) tahle je pro tebe, abys se nemračil... jo a je to pusinka na čelíčko :-)
... celá se rdím jak růže stolistá!
já jí mám taky moc ráda ;o)
...pro Hesionu ...byla :-)))
aha, tak toho si považuju :o) nedalo se to původně poznat od facky...
Mlask byla pusa pro tebe...:-)))
tedy kubo, nejsi zrovna ukecaný :o) ale dík za návštěvu :o)
Mlask, to byla hubička nebo facka ?
patřííím do klubu :-))) a je tu koukám i ségra :-)) TIP TIP TIP PíP :-) Mlask! :-)))
...co se hrabeš v tom šupleti? jo tááák, ty mi chceš nahnat strach...
Hanku miluju, "lásko prokletá" :o)
nevypadá to divně :o) jsi rychlá jako blesk...
Tak tady ano, tady jsme se shodli na nejmilejší ze všech Han, kdyby to nevypadalo tak podivně, napsala bych, že tuhle Hanu miluji, ale je to tak! */