Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMáj nelásky čas
25. 05. 2001
0
0
766
Autor
Marticka
Máj lásky čas.
Tato věta se mi honí hlavou zas a zas.
Proč já nemám právo na lásku?
Kladu si tuto otázku.
Jen jeden má právo mi svou lásku dát.
To by o mě musel prvně stát.
Jeho jméno mi v hlavě ve všech pádech zní.
Proč nechodí za mnou, ale k ní?
Já fakt nevím co ti mám na tom zkritizovat.Všechno cos napsala je velmi výstižné.A neboj nejsi jediná kdo má takovej problém. :-))
... jen jsem se zmínil... , že toto není pro mě..
ani jsem necekl o regulérnosti :-))
Marti, neboj ten pravý určitě přijde, někdy je zdá, že asi nepřijde, ale on přijde, musíš být trpělivá.......to ti přeje Ivušáček
Martičko, určitě i TY máš právo na lásku!
Jednou přijde... uvidíš.
Hodně lásky
přeje Kytí
Marti, právo nabídnout Ti lásku má každý. A Ty máš právo ji přijmout nebo odmítnout.
A bohužel: i ten jeden má právo přijmout nebo odmítnou lásku Tvoji. C'est la vie.
PHILIP: aabb je regulérní rýmové schéma. Schválně jsem nakoukl do svého sešitku s opisy oblíbených básní - a ejhle: používali ho Zdeněk Kriebel, Fráňa Šrámek, Milan Kundera. A to byli básnící s velkým B. Neduďme papežštější než papež.
A bohužel: i ten jeden má právo přijmout nebo odmítnou lásku Tvoji. C'est la vie.
PHILIP: aabb je regulérní rýmové schéma. Schválně jsem nakoukl do svého sešitku s opisy oblíbených básní - a ejhle: používali ho Zdeněk Kriebel, Fráňa Šrámek, Milan Kundera. A to byli básnící s velkým B. Neduďme papežštější než papež.