Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvoboda?
22. 09. 2007
5
10
1387
Autor
assez
Oni mě milují
Ale objetí darují
Po nocích
A za rozbřesku
Spojí dlaně v tlesku
Že až příště
Čím jsi mi blíž
Tím hledají srdce níž
Hlupáci
10 názorů
Hm... moc pěkný. Už je to trapný, že Ti nepíšu žádnou negativní kritiku, co? Ale tak já za to nemůžu, no :) tuhle si dám xobě.. Fakt paráda. Teepeque
Lyrae a Bossman:nejhorsi je,kdyz ocekavas treba i vic a nakonec se dockas jen vety: "vsak jsme prece "hodne" dobri kamaradi,ne?" sice ne "jen kamaradi",ale dal uz vlak nejede..zaradis se do skatulky "jiste kamaradky" a uz nemas sanci ji zmenit.
Lyrae: taky se mi asi kupi nechtena slusna sbirka:-/ moc dekuju za priznivou kritiku...po dlouhe dobe jsem byla schopna ze sebe neco dostat na "papir"...
je moc krásná a pravdivá. má ve své jednoduchosti jakousi dokonalost (jak to někdy bývá). a ještě taky...velice veliký pocit autentičnosti...ale k tématu-takové vztahy nestojí za nic. co já jich mám doma na poličce***
jojo.. je to tak:)) ale vzdycky muzes rict ne. Kdyz nechces, protoze je to kamarad a on to ve slabosti(hehe) zkusi, reknes "ne, sme kamaradi". Kdyz svolis, je vina na obou frontach:))) A na druhou stranu, kdyz nemas partnera, tak s kym jinym, nez s kamaradem kteryho znas??.))))))
mno...vis jak se rika,ze malokdy muze byt kamaradstvi mezi klukem a holkou bez podtextu;-)nekdy ano, to nevylucuju,ale hodne casto se to zvrtne...chlapi jsou svine,zensky jsou mrchy,si moc nevyberem:-D a vykrik to opravdu je;-)
a zensky mrchy.))) todle bych vic nerozebiral..
k basni.. je to spis takova miniaturka:) ma neco do sebe.. ale spis jenom takovej vykrik.. a skutecni kamaradi (zanedbame-li ruzne okolnosti), to na kamaradky nezkousej.)