Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChcete spolupracovat s hudebním serverem?
26. 09. 2007
0
15
2392
Autor
Empty
Koluje vám v žilách rocková, metalová či coreová hudba? Chtěli byste se aktivně zapojit do dění na undergroundové scéně? Máte zájem o přísun originálních hudebních nosičů a akreditací na spoustu koncertů v České republice? Pokud vám nedělá větší problémy pravopis a myslíte, že byste byli schopni psát kvalitní recenze, reportáže, články či dělat rozhovory, není nic jednoduššího. Mrkněte na stránky našeho magazínu www.metalnation.cz. Pokud se vám u nás zalíbí a měli byste zájem o spolupráci, kontaktujte buď mě na mail mr.mireczech@seznam.cz nebo Priesta na mail priest@metalnation.cz. Rádi vás přijmem do svých řad. Těšíme se na spolupráci!
Metalnation zin
Metalnation zin
15 názorů
Empty, pěkné to máte.
Hned jsem si musel přečíst reportáž z kocertu NIN a opět zalitoval, že jsem chyběl.
-d-
No a ten underground je kde? Na myspace to asi nebude moc UNDER, ne? Spis takovej upperground.
Minim_Sladkyj
29. 09. 2007
čekám na dílko od Tebe už pěkně dlouho ..
a budu čekat dál .. :-)
jsem rád, že To to šlape *
Úplně jiný člověk
27. 09. 2007
Úplně jiný člověk: No jo, Pišta:) Cha, on vůbec nechápe že bejt dneska divnej je úplně normální. Připadal bych si dost divně kdybych byl normální
Úplně jiný člověk
27. 09. 2007
úplně jiný člověk: No nevadí, aspoň si to zkusil, to se cení. Doufám že si kvůli nám nevykrvácel;)