Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTechnické záležitosti serveru - bezpečnost
01. 10. 2007
0
18
2625
Autor
dassler
Zde prosím připisovat názory i navrhovaná řešení týkající se bezpečnosti a zabezpečení serveru a aplikace.
Prosím jen o rozumný přístup, který nebude vyžadovat zabezpečení typu SSL transakcí, PGP klíčů, autorizačních kódů zasílaných na mobilní telefony, abychom nevymýšleli nedobytné trezory na padesát haléřů (obrazně řečeno).
Díky
-d-
18 názorů
> zakázať všetok HTML kód v príspevkoch okrem vybraných tagov...
To by mohlo dojít tak daleko, že by nebylo možné vložit ani samotný, 'doma' předem upravený a zformátovaný text (třeba kvůli CSS). Ale tak přísně to asi myšleno nebylo :-)
Moje obava vzikla ze srovnání širokých grafických možností Písmáka s ostatními (nebo již neexitujícími) 'skladišti' podobného typu (Literra, Sapsi, Likerium apod.)
pozorovateI
04. 10. 2007
já snad ten důvod nebudu - já o bezpečnosti a zabezpečení serveru teda fakt psát nemožu - ale furt čekám že se někdo chytne tématu...
pozorovateI
04. 10. 2007mořský koník
03. 10. 2007pozorovateI
02. 10. 2007
šmankote, že bych šla do sebe? jak já vám to chlapci enem vynahradím?!
pozorovateI
02. 10. 2007
martinez, já od tebe čekal nějakou moc pěknou repliku na thema, kterak ochránit svá díla, a ty takhle, zklamalas, děvče... :o))
aha, chaos to řeší tu, tož to moje avi bylo navíc - že sorry :o)
ale většině toho tu nerozumím - to jen tak abyste ode mne nic chytrýho nečekali :o)
AutumnCollection
01. 10. 2007CrawlingChaos
01. 10. 2007
JiKo ... měl jsem na mysli takové poznatky a treba i navrhy na reseni, jako naznacil CrawlingChaos a Dero pod mym prvnim zde prispevkem. Myslim, ze CrawlingChaos dokonce nejakou takovou diskusi mel i u sveho nicku, jestli se nepletu. Ja bych to sem i prekopiroval, ale urcite si myslim, ze se tady jeden i druhy take zastavi a zapoji se (at neprendavam jejich texty bez jejich vedomi).
-d-