Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seManon Lescaut
04. 11. 2007
8
28
2997
Autor
jazzgirl
Manon
Manon z Arrasu -
sen se motá do vlasů,
zemřít pro krásu...
Des Grieux
Rytíř silný je?
Láska srdce vypije -
ach, můj Des Grieux!
Tiberge
Kápě... Kape... Mží...
V sutaně satan. A lži.
Ach, můj Tibergi!
Duval mladší
Příčina splínu
není... v otcově stínu,
Duvale synu!
28 názorů
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2008
Záměrně to zařazuji do miniatur, protože sdílím na haiku tentýž názor:-) Jsem ráda, že miniaturky uspěly:-). Já jsem takový minimalista:-)...
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2008aleš-novák
07. 12. 2007
Děkuji moc...:-) A to představení muselo být opravdu krásné... Hned bych také šla:-).
aleš-novák
07. 12. 2007
To není divu:-), v Manon se Nezval projevil jako PAN básník... Děkuju za tip:-)!
malinka_hvezdinka
25. 11. 2007
Děkuji moc za pozitivní kritiku, děláš mi radost, dnes už podruhé:-)...Děkuji...
manon je motýl, manon je včela, manon je růže vhozená do kostela, manon je první i poslední můj hřích, nepoznat manon, nemiloval bych:)
ach...manon.jednou mi ji jeden recitoval.i báseň jsem o tom napsala.i jsem se do něj zamilovala....ach jo, muži:)
je moc krásná*
manon je motýl, manon je včela, manon je růže vhozená do kostela, manon je první i poslední můj hřích, nepoznat manon, nemiloval bych:)
ach...manon.jednou mi ji jeden recitoval.i báseň jsem o tom napsala.i jsem se do něj zamilovala....ach jo, muži:)
je moc krásná*
Děkuji za vtipný komentář a za tip, samozřejmě:-)! Mám radost! Opravdu děkuju...
To ovšem nesnižuje hodnotu Nezvalova díla, není-liž pravda...:-) Kdyby byla díla hodnocena podle toho, zda tam je titulní postavou padouch nebo neviňátko, asi bychom měli značně zkreslený pohled... :-)
sestricka.slunicko1
04. 11. 2007sestricka.slunicko1
04. 11. 2007
Děkuji moc za první názor... :-). Melodičnost Nezvalova přebásnění je nádherná, fascinovalo mě to... A tak jsem se k Manon chtěla vyjádřit... Stává se mi, že když čtu nějaké silné dílo, inspiruje mě k tomu, abych sama něco napsala...