Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutěžní dílo 080
08. 11. 2007
8
19
807
Autor
SoutezHaiku07
Mlčky přicházím
rybník zrcadlem
- ty protivné žáby!
19 názorů
Pišta_Hufnágl
07. 12. 2007Dorota Máchalová
21. 11. 2007chytrá_jak_radio
12. 11. 2007
Jo aha, ty myslíš, že žáby to zrcadlo "zkalily" a proto jsou protivné. Aha. No dobrá... :-)
Tobě jsou protivné? Ty žáby? To tedy Bašó nepřichází k rybníku zrovna bez ega, že? Jo, a jedno z obou je tam navíc - buď "zrcadlo" nebo "žáby". Vyber si :-)
Na co Ti mám odpovědět?
Jinak máš pravdu, jsem protivný polointelektuál, který má rád češtinu. To, že většina ostatních neumí psát, neznamená, že se musíš srovnávat právě s nimi, ne? ;-)
Ne. Ale mám od Tebe další avízo, které se mě netýká (nemyslím tohle tady). A mimochodem, dávám přednost "pá pá" :-)
Myslela jsi "bys jen hledal hrubky"? Ale ne, udělal jsem to znovu! Promiň... Máš pravdu, nezasloužím si to, jdu se zahrabat.
(až teď jsem si dočetl celou Tvou kritiku; nechceš mi někdy pár podobných také napsat? ;-) )
Přijde mi to příliš nesouvislé, jako by tam byly dva předěly... moc mi to nepřipomíná haiku.