Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční košilka, hvězda a choroby lásky
Autor
Ingastatlatla
Noční košilka, hvězda a choroby lásky
Holčička, lokty opřená o parapet, vykláněla se z okna a tiše čučela na oblohu. Nebylo nic vidět. A ona přece viděla – Venuši, hvězdu lásky.
Ke každému nahoře je i dole. Z kanálů se linuly pachy venerických chorob, už bylo slyšet i jejich mlaskavé ťápání, mazlavý šepot.
Holčička natáhla ruce po Venuši a natahovala je zas a znova, i když věděla, že je to marné. Bylo by to marné, i kdyby neměla ruce zakrslé. A ona měla.
Přísavky venerických chorob dělají stopy na omítce, dělají stopy, jak se soukají po schodech. Venerické choroby se pomalu přehouply přes parapet a tiše mlaskly o podlahu, venerické choroby se s čvachtáním protáhly pode dveřmi.
Holčička natahovala své krátké ruce, plakala, a jak zvedla ruce, noční košilka se jí vyhrnula... Jak dva měsíčky grapefruitu zablýskala se prdelka. Prcinka zatím ještě spokojeně a něžně vrněla.
Venerické choroby se přikrčily ke skoku.
Věnováno Cookie, která lituje svých rukou, ach, příliš krátkých.