Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seještě
29. 11. 2007
8
37
4033
Autor
ruprecht
ještě
další výbuch
v tomtéž kráteru
ohluchlé šaty
dosud naruby
respektují němý povel
k líci zbraň
37 názorů
Marcela.K.
09. 12. 2007
Ježková - dík za kritiku... občas by tady totiž neškodilo bavit se o kvalitě díla... každý jen dává pozor, aby se autora něčím nedotkl, protože ten by mu příště už nedal tip...
Úderná, povedeně vykreslené "tajné" symboly, nápaditá sousloví a možná i kapka filozofování... Jen by mohla být o něco delší - závěr se mi nezdá být dostatečně hoden toho, aby si moh říkat závěr. ;)
Podle mě jedna z tvých nejpovedenějších věcí...
Marcela.K.
01. 12. 2007
Hledím, a vidím, že se tu z toho stala za jeden večer zeď nářků :-)
Velká písmena jsou pro mě taky příliš hlasitá, ale ta zimní nadávka (Aby ti mráz prdel roztrh) se mi líbila. Dík (teď ani nevím komu :-) ) za tip pro zimní období na českých silnicích.
Tak takhle je to s VELIKÝM ISIDOREM... Aspoň už tuším, jakou má ROMAN_L diagnózu. Doufám, že se brzy začne léčit, anebo, pokud už na psychiatrii dochází, že si nechá předepsat něco silnějšího. Vážně mě už unavuje zakopávat u jinak zajímavých básní o jeho "diskusní příspěvky"...
Ještě zpřesnění:
konec básně bych upravil:
nestydatě kopírují
vyzývavé gesto:
K zemi....
Ale koukám, vy už jste se odpojil, tedy dobrou noc...
Omlouvám se zároveň, že jsem si dovolil navrhnout opravu...
Omlouvám mse za zdržení, původní text se mi ztratil...
Myslím si, že to není úplně zvládnuto.
1) z "ohluchlých šatů" bych udělal "bezvládné šaty"
2)zakončil bych to:
vyzývavě respektují
gesto:
"K zemi"
Výbuch v kráteru není totiž způsobován výstřelem z ruční zbraně, to jako důstojník v.z (bývalý), ještě vím...Proto ten váš původní povel není adekvátní...
Marcela.K.
30. 11. 2007aleš-novák
30. 11. 2007Marcela.K.
30. 11. 2007aleš-novák
30. 11. 2007Marcela.K.
30. 11. 2007aleš-novák
30. 11. 2007Marcela.K.
30. 11. 2007Marcela.K.
30. 11. 2007Marcela.K.
30. 11. 2007
ISIDOR VOMÁČKA už jistě hodně přečetl, protože nám tady už vyplul... coby ledoborec ROMAN_L... autor k pohledání... uvítal bych, kdyby mi přestal zasílat své milostné vzkazy... :-))
Marcela.K.
30. 11. 2007
ten chlapík má nejspíš nějaký komplex, že tak rád používá velká písmena...
že by měl něco MOC MALIČKÉ??? :-))
Marcela.K.
30. 11. 2007Marcela.K.
30. 11. 2007Marcela.K.
30. 11. 2007Marcela.K.
30. 11. 2007aleš-novák
30. 11. 2007
Od ROMAN_L
Pro ruprecht
Odesláno 30.11.2007 00:55:44
Předmět ROMAN_L
PÍŠEŠ ZOUFALOSTI - ASI JSI ZOUFALEC, MAGOR A HOVADO...
Od ROMAN_L
Pro ruprecht
Odesláno 30.11.2007 00:37:50
Předmět ROMAN_L
TY SES MĚL JMENOVAT ÚD ÚDOVIČ...
Od ROMAN_L
Pro ruprecht
Odesláno 30.11.2007 00:29:05
Předmět ROMAN_L
TO JE PĚKNĚ VYMAŠTĚNÉ, TOTÁLNĚ KRETÉNSKÉ, PÍŠEŠ JAK LAMPASÁK, NORMÁLNÍ GUMA, PŘÁL BYCH TI OSOBNĚ JEDNU VĚC UPŘÍMNĚ: ABY TI MRÁZ ROZTRHL PRDEL...
Šla jsem se poučit k Velikému, ale ouha - publikovaných děl 0. To se to holt kritizuje...
K básni - no, nic ve zlým, máš lepší.
Pro ISIDOR VOMÁČKA
> a je třeba udělat na serveru pořádek...
Od takových, jako jsi ty :-)
Doufám, že na tebe všichni brzy zapomenou, ale třeba se mýlím. Možná umíš, teoretiku, napsat i něco jiného, než své 'JÁ', velkými tiskacími na zeď. (Mohls zaškrtnout 'Vážná kritika', bylo by to líp vidět, žlutě.)
Marcela.K.
29. 11. 2007
Jednou z (teoretických 125) přesmyček, vzniklých z názvu 'ještě', je slovo 'těšej'. Tady však není kdo ani na co.
Je prostě taková neutěšená. Nebo neuještěná?
Asi Ti rozumím (i když tentokrát nechci). Toužils někdy lítat v helikoptéře?