Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽe nám to ale trvalo
06. 01. 2008
8
27
4127
Autor
pété
Tahle košilatá venuše mi nesedí
Nasypej mi do dlaně
všechny drobáky oněch
"náhodných setkání"
a zbytek si nech -
jako zpropitné pro tuláky
Nepatřím do okvětí tvého rozmaru
příliš brzy po setmění
utíkam čechrat ulice
a příliš pozdě se vracím
bez pozdravu
jako kajícnice
ulehám na podlahu
k tvým nohám
Pro křídla se nelozí
po žebříku
s těmi se člověk rodí
27 názorů
S: já nevím, je to docela proti mému přesvědčení...ale zkusím to, že jsi to Ty:)
jazzgirl: tak to mě těší, děkuji za návštěvu tedy :)
papoušek: ty jsi sem taky zaletěl? teeda:)pomatenost je milá a u Tebe je ještě vykompenzovaná velkou hravostí...:)))
Někdo toho holt sežere příliš a někdo jen sem tam zobne ..... ajo .. parrrrdón... "sní" .. jako žeáno, od slova "snění" .. no papoušek zase něco popletl ..
My papoušci se s sice krídly rodíme, ale též nám dali do vínku legrrační pomatenost .-)
(((díky za pozvání, €)))
Ale na tohle mi Santi avízko neposílala:-)... našla jsem si Tě sama:-)...
já? já níííc;) (eště tu nebyli všici)
ke grafice:co aspoň odentrovat ty jakože věty, co začínaj velkým písmenem?
jo a zrušila bych interpunkci
tééda tady se s kritiky roztrhl pytel..:)
děkuji vám všem za zastávku a zamyšlení, tuším, že v tom má prstíky Santi...:) díky i jí !
lízátko: máš pravdu, s grafikou si moc hlavnu nelámu, ale tady mě nenapadá žádné vylepšení...
mořský koník
07. 01. 2008
Santi:děkuji Ti moc za návštěvu i plodný komentář, je to tak, život je pestrý a přináší dobré i zlé...
život není a černý ani bílý...život je originální
plno originálních obratů, obrazů...pravdu díš, slečno...