Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRoman_L
11. 01. 2008
0
19
1510
Autor
Lopata
Ach Romane_L,
odepisuji na Tvůj příspěvek Přípodotky takto, protože nesneš odpovědi tam, kde by si je mohl někdo přečíst. To mi je líto, protože Tvůj příspěvek je opravdu slabý, což dokazuje i fakt, že si ho na Písmák umístíš a nejspíš se schováš mezi neviditelné a čekáš nejspíš na kladný komentář, nebo možná na svůj jediný cíl. Možná jen ješitné, možná ale bojácné. Neustojíš - když necheš ustát.
Lopata
19 názorů
Marcela.K.
13. 01. 2008
Ale Jehlasi, já přeci nepsal jen tak a nepsal jsem dva týdny. Moc by mě zajímalo, jak dlouho trvá a kolikrát opracuješ něco, co napoprvé vytvoříš. Zda si to po sobě čteš nahlas. Neříkej, že jsi sám se sebou spokojenej s vázanými rýmy, které až tak drhnou, tahají za uši i oči. Zkus to nedělat tak rychle, zkus to nedělat tak často, zkus to dělat kvalitněji. A také zkus číst jinak, než možná ťeď čteš. To je moje rada. A vážně si myslíš, že je jednoduché číst další výtvory z Písmáku? Pravděpodobně máš jinou představu o čtení. Často se u něčeho zastavím na hodně dlouho, je-li to zajímavé, a snažím se poznat pocity autora, snažím se porozumět více či méně skrytým významům. Kolik výtvorů jiných už jsi pro sebe vytisknul a vzal i jinam mimo obrazovku počítače, abys porozuměl vyjádřeným obrazům? Zkus to někdy. To je má rada. A pokud jde o to, jestli mám napsat také nějakou báseň, nevím, jak to souvisí s Tvojí tvorbou (a třeba s tvorbou Romana_L).
jehlas pichlas
12. 01. 2008
Drahý Romane_L, máš-li trochu v hlavě, bud tochu sebekritický. Kadence není všechno. I double-time se musí umět.
Pišta_Hufnágl
11. 01. 2008chytrá_jak_radio
11. 01. 2008Pomerančová
11. 01. 2008Miroslawek
11. 01. 2008
A to je o čem.. a ..hlubší kritika.? Veřejné diskuse jsou o něčem jiném..tohle se dá řešit do zpráv..Kapitan...