Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJA a ONA
21. 10. 1999
3
0
2819
Autor
Naja
Sama tu stojim
zklamana v vire
jsem napul clovek
a napul zvire
Chci dal sat Ti krev !!!
Chci rozsevat hnev !!!
V pravici dyka
v levici cise
Tva nocni mura
vladce Tve rise
Chci Ti vsechno vzit !!!
Chci Te pokorit !!!
Dyka se leskne
prazdna je cise
do snu se vkradam
po spickach tise
Chci Te sama mit !!!
Chci Te umucit !!!
Neznama znama
krutost mi slusi
telo Ti necham
vezmu si dusi
Chci si s ni jen hrat !!!
Chci ji poslapat !!!
Chtel bys mne zabit
ale to nejde
jsem Tvoje LASKA
ty bidnej smejde
Chci nad Tebou bdit !!!
Chci skrz Tebe zit !!!
Sama tam stoji
zklamana v vire
je napul zena
a napul zvire
Nicollette
06. 09. 2003SatanasekHnusacek
12. 10. 2002
I když je to o sebemrskačství, jak jsem napodruhé pochopil (napoprvé mě napadlo jen, že za lásku se nedá bojovat), je to dost dobrý. Čtu si znovu tvoje věci a souhlasím s Mírou (už podruhé kdesi v kritikách), že není třeba oplácet zlo zlem. Nic se nevyřeší a maximálně vytvoříš kolem sebe dojem pokřiveného charakteru. Nebuď zlá v poezii prosím a ještě navíc NEBUĎ zklamaná zbytečně z každé věci co se ti v životě nepovede. Poslechni sama sebe ve svém díle O co jsi lepsi ??? Ale to jsem ti už říkal do oka, že?
Za myšlenku TýAjPý
Miroslawek
01. 03. 2000Tvůj posmutnělý Mirek Dušín
Vetřelec v Tobě - až ho zabiješ, zjistíš, že jsi sama mrtvá ... sakra kdo Ti ublížil ...?!
Já to teda pochopil trochu jinak, ale to nevadí (mě). V každým případě se mi to dost líbí.
Burn baby, burn.
Burn baby, burn.
Kloucek: Tak jo prave dnes pujdu do kina na Kanarka - s holkou. Apropo, ze bych zmenila sve zamereni, kdyz kluci zklamali ??? No budu o tom uvazovat :=))))
Bib: Ja nevim jak ty, ale ja se snazim toho co je zbytecny zbavit a ne uchovavat. Pravda ovsem je, ze ne vzdy se mi to dari.
Bib: Ja nevim jak ty, ale ja se snazim toho co je zbytecny zbavit a ne uchovavat. Pravda ovsem je, ze ne vzdy se mi to dari.
Najinko, nechtěj se toho vzácného pocitu zbavit, jen ho zkroť, zvládni a ovládni, ale nevzdávej se ho, víš, jak strašně málo ho je?
Toho šmejda bych nechal do železářství, ale thole je hezký:
Neznama znama /krutost mi slusi /telo Ti necham /
vezmu si dusi.
Nebraň se tomu a běž do kina třeba s holkou.
Neznama znama /krutost mi slusi /telo Ti necham /
vezmu si dusi.
Nebraň se tomu a běž do kina třeba s holkou.
Teda, nejsem si jistý, zda to přesně chápu, ale jetli se miluje jednostranně, tak to je přece na houby ... akorát tím hůř pro obě strany. A násilím se nic nevyřeší, nikdy.
Nalim: Ne bohuzel to nechapes :-(((. Vidis to ze spatnyho uhlu asi. Mozna to bude vic pruhledny kdyz reknu, ze ja jsem ja a Laska je muj pocit (a ne nejakej clovek). Presne ten pocit, kteryho se chci zbavit....... Zbytek uz snad dojde :=)))