Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZlatistý mok
24. 01. 2008
3
7
900
Autor
ironst
Řady sudů dřevěných
Bednáři se pilně činí
Váhat nesmí žádný z nich -
Zákazníci už jsou chtiví
Ani mistr sládek neví
Kde mu vlastně hlava stojí
Malé mušky nepokojné
Víří kolem v hustém roji
Žebřiňáky už se řadí
Koně živí, až je běda
Kopyta jim bujně tančí
Však uspěchat se nic tu nedá
Nad vším urputným tím shonem
Pivovar se hrdě tyčí
K nebi komíny jak prsty
Ukazují, dýmem syčí
A jak dřív činil, tak stále bude
Radost lidem vnášet v líce
Bůh zachovej nám navěky
Královský pivovar - Krušovice
7 názorů
to by pak zvukomalbne nesedelo, kdybych to vynechal :)
proc myslis, neublizuji?
no je fakt, ze na reklamni slogany nemusi byt clovek moc chytry :)
Z věty "Koně živí, až je běda" bych vynechal slovo "je". Jinak se na ten obraz musím kouknout. Nejsem si jistý jestli ti ty Krušáky neubližují :-)
Ale básnička se mi líbí. To poslední zní jak marketingový slogan. Nemrhej talentem v současném zaměstnání :-)
ja si na nejak zvyknul a docela mi chutnaj :)
ja ti to pak prozradim, kde to je, ale jeste ne, treba se jeste nekdo zapoji do teto tipovaci souteze :)
..no, krusky jsou udajne nejvetsi sragora...ale ja je piju taky...Holesovice..? ne, tam byl pivovar zrusenej snad, tak snad na Smichove nekde...bych si tipnul...
---ale ty pivni musky sou teda pekny svinstvo, nekecam, rikal tady jeden znalec...tady na Zizkove jede hlavne gambac, sem tam Plzen, Krusky ale tajky..))