Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnící, snad spící s ní (spící, o ní snící)
04. 02. 2008
0
11
1025
Autor
G2
Malí modří trpaslíci
Co v postýlkách
Klidně spí si
Tiše sní si
Námořníci na vlnách
Plavící se tiše sny
Za oponou snů
O Sněhurce sní si
O pohádce
Po tisíce nocí sní
O tisíci nocích s ní
Tiše sní si
Modro-bíle pruhovaní
Drsní snící námořníci
11 názorů
naprosto souhlasím, je to psáno docela naivně a tak to mělo být napsáno. svoji krutostí jsem tedy krutý sám k sobě. ať se mi to líbí, nebo ne.
..no, do "sestky" na terci jsem se (snad) trefil, do hlavy ti halt nevidim, proto bych snad "rozbalil" vic...no...
Děkuji za konstruktivní kritiku. Moje myšlenková dráha: Připadalo mně zajímavé propojení modří trpaslíci (SMURFS, či jak jim to říkáme hezky česky), Sněhurka, námořníci, kteří mají bílo modrá trika, spánek a na druhou stranu drsný námořník, kde jinde než na vlnách, na moři. Nejsou pak právě sny něčím, co Tě ve spánku uhoupává? A takový sen o Sněhurce, to se sní pěkně, nesní snad?
...a s ní si sní:)))-------
...jo, dopbry ten skok od trpajzliku do snu vo namornicich : ja si dycky myslel, uz jako malej, ze trpajzlici byli zakomplexovany:))
no, vono je to jako "namet" dobry...jak ten sen preskakuje od trpajzliku k namornikum, snad oslava zensky krasy, treba spici, s touhou ji chranit... nebo tak, ale tady zamotany....a ja bych to , snad, vic rozbalil...nevim...tvuj text...)
Já bych první sloku ukončila slovem námořníci a druhou začala 4.veršem a skončila pátým.. :)) Fakt, vzhledem k otmu, že je tam pořád ten samý rým je to víc monotónní než formálně dokonalé. ;) No ale právě z tohoto důvodu bych tam možná ještě dala nějaký poslední verš s jinou koncovkou jako takovou tečku, natruc úplně jinou.