Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDost času. Zatím...
18. 06. 2001
0
1
1474
Autor
Spok
A až černá bílou bude a bílá černou zas, pak přiběhne smečka vlků černých a tu bílou ovci roztrhají a zahubí.
Ale do té doby je a bude všechno v pohodě, takže vlastně o nic nejde.
1 názor
až černá bude bílou a bílá černou, strčíme ten negativ do zvětšováku a uděláme si obrázek
:o))))
a stejně nechápu, o čem je tu řeč
clovrdku:..neeee já jsem v tom nijak nevyžívám, jen spontání reakce...:))))´)))
SlečnaMezková
21. 06. 2001Konstantinidisová
21. 06. 2001
clovrdik: Nejsem. Teda aspoň myslím, že nejsem. Papír na to nemám.
Verita ...pokud nemáš černobílou televizi...
...ale milé děti, vždyť je to jen pohádka!
Wopi: Neboj ! - )
SlečnaMezková: ...a slepý uviděl a hluchý uslyšel a němému když šlápli na nohu, tak zařval jak tur... :-)
Climaster: Necítíš se občas býti ovcí?
Konstantinidisová: Vlci, jako kdyby nějak vytušili oč jde, útočí jen na dospělé. Alespoň ti moji černí vlci. O děti neměj strach.
:-)) tak až to příjde, tak bych tou ovcí asi nechtěl bejt, ale hlavně, že je to v klídku :-))
Clime :-))) nejseš ty převtělenej Hičkok ? :-)))
SlečnaMezková
18. 06. 2001
.jo jasný..:)))).a až přiběhnou..ty vlci tu ovečku nejdříve kousnou do krku, a poteče ještě teplá rudá krev, pak se do ni zuřivě pustí, začnou jí trhat kůži na cáry, a všude bude plno krve a ta ovečka bude umírat a žalostně bečet, pak jí roztrhnou břicho a vytečou z ní všechny vnitřnosti, střeva, žaludky, slezina...a ostatní útroby...a vlci se do ní pustěj ještě zuřivěji...až z milé sněhově bílé ovečky zbyde jen krvavá kostra.....atd...
....
Ale do té doby je a bude všechno v pohodě, takže vlastně o nic nejde.
:))))))))))))...sorry
...