Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZběsilí kopáči
21. 02. 2008
11
22
2995
Autor
Houmeles
Z jámy pištění –
nad hlavy vyletujou
čtyři lopaty.
22 názorů
Darmo-šlap
23. 02. 2008
vyletujou - hrozný slovo, kvikot? spíš kvičení - slovo kvikot slyším poprvé, tydle dvě slova u mně úplně vyrušily výslednej efekt
Jako asi to neni úplně špatný, když nad tím chvíli přemýšlím. Ale odklon od haiku to je, jenže kdo se dneska snaží napsat haiku, žejo?
No neva. Však když jsi to nepobral jen tak samo o sobě, příspěvky druhých už na tom nic nezachrání :-). Buď chyba ve mně či v Tobě či v nás obou.
Chrouste, vždyť už to vysvětluju podruhé. Houslistka a Ša-gej to pochopily hned. Prostě ti dělníci lopatami ubíjeli ve výkopu nějaké zvíře. Kvikot, ječení, pískání, pištění, vytí... To už je jedno. Do jámy jsem neviděl. Jen ty lopaty a ze zvířecího vřískotu bylo jasné, že se tam děje něco hodně drsného. Neboli (jak připsala Paulart): Brr. To bolí. Ženský, koukám, jsou chápavější, než chlapi.
Jediná Ša-gej! Jediná Ša-gej to pochopila. Osvícená :-) Jen to nebylo prasátko, ale snad krysa nebo co. To se nedalo poznat. Jak to víš, že to byli Ukrajinci?
...mne tady brzdi "vyletujou", pripomina mi "letovani " spis nez let....