Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejistota
20. 06. 2001
18
1
1366
Autor
Kočka_kočičí
Přemýšlím
přemýšlím a nevím
jestli mě chceš
opravdu chceš
možná jsem jen závan
závan volnosti
nebo jsem závaží
závaží které tíží a hrozí
které by tě mohlo
stáhnout ještě níž
možná jsem světlo
možná temnota
dokud to nezkusíš
nebudeš vědět ...
1 názor
mořský koník
05. 04. 2007Miroslawek
17. 06. 2002
přeji Ti, aby jsi nebyla závažím a ani aby on nebyl závažím.. přeji Vám jen to nejlepší..
jak říká ufo "závaží neplave" :o))) a má pravdu například já chodím ke dnu pravidelně :o))
Možná to tak má hodně z nás. Já teda určitě. Nejhorší ze všeho je Strach.
asi mi něco uniká... celá báseň je rozborka tvých pocitů, strachu zdali jsi pro něj dobrá kdežto dva poslední řádky v podstatě říkají neboj se svého strachu z nejistoty ve vztahu ke mě.... poněkud obrat a nelogično. Nikolivěk?
rekla bych, dost dobre vyjadreno...
pripada mi to, jako kdyz clovek stoji u dveri, na ktere nekdo prave tise zaklepal a rozvazuje jestli je otevrit...jsem ten, na koho chteli zaklepat? jake nasledky pro toho klepajiciho bude mit, kdyz otevru? co se stane, kdyz otevru?
a na zaver poznani, ze co se stane, da se zjistit prave jen otevrenim tech dveri
libi, moc...
TIP
Matyjustin
21. 06. 2001
kočko...otoč obrázek...a jste bleskem dva vznášející se balóny..... jako od Bacha:-)))) tak leťte:-))))
Ť!!!
Kočka_kočičí
21. 06. 2001
Zajímavý myšlenkový proud... Napadlo Tě, že on může přemýšlet o tom samém u Tebe ? :o)