Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZe sedmého patra...
15. 03. 2008
5
9
2151
Autor
naira
Ze sedmého patra..
Temná tmavá noc
nikde ani hvězdičky
jsou vidět jen
světla pouličních lamp
odsud, z výšky.
Přivírám oči
a najednou se zdá
že tvoří zvláštní seskupení
tam je snad velký vůz
a tam..
..pátrám v paměti
nad názvy souhvězdí.
Napadá mne
mléčná dráha
když kolem
tramvaj projela
a neodpustila si
jiskření.
Najednou
se zajímavějším zdá
jindy
všední pohled
do údolí.
9 názorů
Jak odpovědět ve verších na tuhle hříčku?
U nás nejsou šaliny - musím zapálit svíčku :-) *T
Dolfiness:..díky moc za tip..a upřímně..těchto pár písmenek, se mi líbilo nejvíc..jinak bych to asi ani neposlala... ..
Honzyk:..hmm ty a tip..?! ..to fakt koukám, asi to nešlo lehce, ale nakonec....tak teda ..no, dík......neodpustím ti ty připomínky o snech...! ..jestli si pamatuješ...! ...copak tobě se nezdají sny?!..a nebylo to jen k jedné, ale k více... ..ale zase na druhou stranu, musím uznat, že ...jak to říci...no, kdyby tě, na mým či mne něco nezaujalo, dál nečteš.. ale neznám zatím pravý důvod...či jen tě baví komentáře, nebo to myslíš, třeba vážně...nebo mi chceš snad poradit? a neumíš to jinak říct?.....a ještě jedna připomínka: ..je to asi divný..ale skoro vše...až na jemné přibarvení, by to bylo ke čtení...je z mýho života...bohužel ano...a skoro všechny...tak jen pro informaci...i když to už jsi asi taky odhalil...možná...tak jen ...ale vlastně nic...je jen můj problém.....
moorgaan:..hmm...fakt..? ..tak teda díky moc..hlavně za tu : nádherně opojnou náplň...;)))
Nicollette
16. 03. 2008
...ale jo, prijemnej text, zasnenej, to jo...i takovej mile holcici...
*