Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Založen nový literárně-diskuzní web

25. 03. 2008
7
32
2427

Milí zlatí, nedávné události na písmáku nás donutily k rasantnímu kroku. Po vlně nekonečných diskuzí na tak závažná témata, jako je balkánská hudba, nepříčetnost ktitiků nebo konečné řešení trenclofské otázky, jsme se rozhodli založit nový literárně-diskusní web, kde bude možno tato themata dále probírat. Web je zatím v raném stádiu vývoje, nejde na něm například ještě diskutovat nebo přidávat literární dílka,  ovšem to jsou chyby malé a v následujícím půlroce až třech budou dozajista odstraněny. Věříme tedy, že tento nový web přinese světlo do duší zmučených neustálou touhou dyskutovat. Děkuji za pohovnost! Odchod!!

adresa webu je: http://usamovotrencle.xf.cz


32 názorů

Winter
26. 03. 2008
Dát tip
Jůůůů, típek.

StvN
26. 03. 2008
Dát tip
wow, smekám

Baziliška
26. 03. 2008
Dát tip
rozumný počin, jen houšť a větší kapky:)))

ftipný! A cibule je koukám výborná!

co je tohle, za kecy !!!

domin.go
25. 03. 2008
Dát tip
no a za dva dolary máš čistej zisk šestnáct korun a to už je normální lahváč, dva lounský ležáky, pět ambrosiusů nebo osm žvejkaček z nádražního automatu

Jo dva. Já se překouk...)

No nevim, za osm korun to bude tak Lounský ležák, a to jsem kdysi vypil jednou, a dodnes toho lituju...

domin.go
25. 03. 2008
Dát tip
zrovna jsem chtěl vypsat sázky 1:1,5 na to,že to píše stejnej člověk takže při aktuálním kurzu, a odečteme-li manipulační poplatek, bys vyhrál cca 8 korun - vsaď dva dolary a máš na pivo

*sázím

Vezmou, ale nakonec se ukáže, že se nevzali (to bude základ na další 200 dílnou sérii). Pánové, já sízím dolar, že to píše jeden a ten samej člověk. Protože takový štěstí, abysme byli u tak nepravděpodobné události jako je reálné tohle, to my nemáme.

nevezmou. ona mu vezme vsechno spodni pradlo a nahazi ho do reky. on ze zalu skoci do kopce a skutali se... ale to uz bych prozrazoval mnoho

domin.go
25. 03. 2008
Dát tip
vezmou se nakonec?

ta novela je úúúúžasná:) to musel psát starej Dietl ze záhrobí, jinak to snad ani nejni možný. zajímalo by mě, jestli to ten kluk nepsal náhodou ve slipech - přijde mi takovej přiškrcenej...

No našlápnuto to má - jenom ten nově se objevující motiv cibule...

domin.go
25. 03. 2008
Dát tip
i když - chabalova revoluce je možná na stejné úrovni, to musím uznat myslíš, že sága bude pokračovat? já bych to skoro zfilmoval, ale chce to aspoň 200 dílů

Žejo? Já se jen divím, že jsem zatím jen jediný dva fandové...

domin.go
25. 03. 2008
Dát tip
- to je naprosto, opakuji, naprosto geniální - takhle jsem se tu nenasmál ani u chabalovy revoluce, estoniovy dechovky a stývnovejch trenclí dohromady +))))

Doporučuju i První Písmáckou Písmanovelu - http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=279864 (to je čtvrtej díl, ostatní jsem zodkazoval pod tím "dílem". Kouzelná věc:) )

Domi: o odkazech to vim. dneska uz asi nic dalsiho nepridelam, ale prubezne to bude pribejvat. je to sice zivotni poslani, ale stejne to bere cas...;)

domin.go
25. 03. 2008
Dát tip
ale nefungujou ti odkazy !!! bejt tebou tam zkopíruju všechny místní diskuse o hovně ,))

Ještě pár takových projektů, a dám se na stejnou víru:)

Tak šup šup, nenech se zdržovat :)

Janina6 !!!! :o)

domin.go
25. 03. 2008
Dát tip
sis s tím máknul, koukám ,)

domin.go
25. 03. 2008
Dát tip
Oi!! Oi!! Oi!!


Janin, děkujeme za návštěvu, těšilo nás:)

Janina6
25. 03. 2008
Dát tip
Líbí moc!!! Nashle U samovolné trencle!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru