Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo já vím?
28. 03. 2008
6
21
2361
Autor
Ol_Lu_Ti
V chodbách mezi
jednotlivými pokoji
postupně rozsvěcím světla -
- co kdybych se spletla
s dalšími dveřmi
- tak úzkými ve věčnosti zdí?
21 názorů
gulášek, pivíčko, testíček nejsou v mém slovníku, ale můžu přidat šáteček:)
....))"patecek"!!!...silene slovo...pridej "gulasek", "pivicko" a "testicek":DD
protože je páteček a topič má dobrou náladu, jinak by to pěkně roztopil, samozřejmě:))
..hele, Sen-gen zdravi a pta se, snad na okraj : proc prejete porad vsichni PEKNY DEN...?:D .
.to je jak z banky, uradu, bernaku atd., ktery me prudej, jak muzou, a pak poprejou HEZKY DEN.... uvodivse naucene svym jasnym : a jak vam mohu pomoci?"...uz v ty chvili mam chut stipnout tu babu pekne do zadku:))))
/..jednou mi banka pripomnela cosi, co jsem opomenul : prikaz po netu k nejaky paltbve...no, a ta baba byla dost vostra...a pak s tim HEZKYM DNEM..." JI rikam, vazena slecno nebo pani, jak mi mmuzete prat HEZKY DEN, kdyz jste mi ho ted mozna zkazila ? Byla tricho a ja ji povidam:"No, nezkazila, ale proc to poerad opakujete, krucinal?"
"No....predpisy..." blekiotala neco o komunikaci s klienty, ale nevedal, kam driv v ty vete skocit:))))
snad můžu mít názor... stojíš přece o hlubší kritiku...
"rozsvěcím světla" taky nevypadá nejlíp... prostě je to šité horkou jehlou...
ale tip jsem dal (za myšlenku), tak čau a pěkný den! :-))
nojo, no - většinou:) to je ono - ale to ještě neznamená, že je to kostrbaté:)
měním rod dle potřeby:)
většinou je mezi pokoji chodba... a tam se rozsvěcí naráz... asi mi ta představa nesedla... ale to neřeš... :-)
kontrolní otázka: topič nebo topička? :-)))
ruprecht - a co je na tom "kostrbatého"? :) zdá se mi to naprosto jasné
zajímavá myšlenka... ale zdá se mi to jaksi kostrbatě napsané... v chodbách mezi pokoji... nevím, nevím... zatím dávám "jenom" tip *...