Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvádění deště
08. 04. 2008
14
18
1580
Autor
ArtRoza
Déšť netrpělivě
klepe prsty
na parapet
"Pojď ven,
smáčím ti rty
skropím vlasy
Smyji tvé
černé myšlenky"
Můj blázne.
Říkám mu.
(Protože to on je.
kdo jiný by dělal takovou práci.
Smývat špínu tohoto světa
Dlouhá staletí
A pořád s takovou vášní)
18 názorů
Guy>> :). Je to zvádzanie dažďa. On sľubuje "smývání černých myšlenek", no ako to už pri zvádzaní býva - s plnením je to horšie :)
A vôbec, dážď je bláznivý a vášnivý, ale aj povrchný. To zmývanie čiernych myšlienok spočíva v kúzle okamihu, vo vášni, ktorou na moment zaslepí. (Vtedy na moment špinu nevidieť, no nie preto, že by zmizla..) A určite preto sa hovorí "čo je mokré, to je čisté" či nie? :))
A vďaka.
souhlasím, jen blázni jsou schopni těhle věcí
akorát co se týká smývání černých myšlenek, tak to až tak úplně nezvládá, zřejmě se musí ještě o něco víc přikyselit :-)
Mhm, ten koniec je na tom najlepsi... Ale taktiez mi nevadi zosobneny dazd. Asi nie som este tak vyspely citatel ;) *
sestricka.slunicko1
03. 06. 2008
na perzonifikacii dazda nevidim nic zleho
paci sa mi vasen na poslednom riadku v poslednom slove
Honzyk>> A dazd cisti, preto je kysly :) Lebo uz je spinavy z toho cistenia :)) A o tej impotencii som nevedela, dam si pozor :)
A diky za kritiku, sice pozitivna potesi, ale vazim si viac tu negativnu :)) Tak aj nabuduce (sa neurazim)
Gail, moorgaan >> dakujem, skusim pacit aj nabuduce.
Big George, Honzyk>> hm, klise to asi je. Ked ma to napadlo, tak som si vravela, ze to uz musel niekto napisat, lebo sa to samo ponuka. Ale ja som to nikde necitala. Nabuduce to vygooglim a preverim :) Nech neobjavujem Ameriku..
...este jsem teda neslysel, ze ty kysely deste, kzery zpusobuji napr. impotenci, by neco vocistily...a takto...
...(personifikace deste nasilna, skolacka...)...se neuraz teda...