Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMučírna
08. 08. 2008
7
24
2519
Autor
StvN
Scénář ke stažení
24 názorů
Aššurballit
02. 10. 2008Akkad Marduk
31. 08. 2008
takového tě neznám. místy silně absurdní, místy jemně... celkově vzato jsi mě příjemně překvapil. Naopak - nevidím problém v tom, že by to nešlo zahrát, že by to snad nebylo vtipné. Samozřejmě, bude záležet na výkonech etc. Takhle hodnotím scénář tipem. Pobavilo mě nejen "jsem super", ale i "chybějící svíčky". A vůbec, našlo by se toho více. Kvituju dobře klidného Kata. Jeho mluvu, nestrannost... lehce nadsazenou nekompromisnost.
Taky mám dojem, že jsem to napsal příliš statické. Jak bys dodal pohyb? I když není to spíš na režisérovi?
Néé, dlouhá není, to néé, jen hrozí zdlouhavost. Možná že by to chtělo zpestřit několika situačními gagy, hra je stavěná jako konverzační, podle mě by to chtělo trošku rozpohybovat.
Díks.
Hele, papouchu, my to divadlo chtěli nastudovat letos, ale z časových důvodů se nezadařilo, ale doufám, že se této hry někdo zhostí. Zkušenosti nemám, ale zdá se, dlouhá, což?
Nedělalo mi problém to přečíst a měl jsem při tom docela milej pocit:) Povedlo se ti to*
Já se bavil dobře :-)
Občas mi tam něco skříplo, ale jinak je to dobře napsané. Kdo má divadelní představivost, dokáže to uvidět.
U "Jsem super" jsem vyprskl :)
Jako scénář se mi to četlo dobře, má to návaznost, odsýpá to, je to hravé. Mám rád takovéhle hříčky.
Mám ale obavy, že kdyby se to mělo opravdu hrát, že by to bylo kapku zdlouhavé a strnulé. (hraná hra trvá 10 - 20x déle, než pouhé čtení jejího scénáře, žejo)
Ale šikovný rejža by si s tím poradil.
avi
:>
Tomáš_Jůlínek
24. 07. 2008
Jo a promin, ale avi neposlu, protoze nikoho tak dobre neznam, abych si to dovolil.
Kdyz jsem to cetl poprve, prisly mi nektere veci krecovite ("Vidte pane!"), ted jsem se uz jen bavil. Az na scenu se spodnickou je to zabavne neotrele, spodnicka se mi nelibi, ale zda se, ze tam musi byt.
katugiro - ono to taky až tak složité není. Já to hodnotím jako nově zpracované starší téma. Nic nevysvětluji (naopak píši, že vysvětlivky netřeba) - jen píši, jak na mne dílko působí. To ti asi opravdu uniklo.
StvN - no historie je blbec - furt se nějak s malými nuancemi opakuje...
Oldjerry - Je možné, že mimoděk vkládám do všeho, co píšu, nenápadné komentáře událostí z posledních období.
katugiro - kontext - hra na téma středověká mučírna, která bude předváděna na různých akcích typu Třeboňské slavnosti, Písecké slavnosti, dětský den atd.
Dík za čtení, doufám, že jste poslali avízo.
Místy zábavné, ale celkově mi to přišlo o ničem. "Vysvětlivky" dle Oldjerryho jsou jednoduché, copak to má být pohádka? Jedině by mi mohl unikat kontext.
Existuje však ještě další rovina - když to čtu znova. Paralela s událostmi posledního období... tady si nejsem jist, nebudu to dál specifikovat.
Kdyby neexistovala mnohá přísloví, dalo by se jich z tohoto příběhu odvodit celá řada... kdo jinému, vidíš ospalky pod mýma očima, hovno na své botě však nikoli, zloděj volá chyťte... a tak by se dalo pokračovat.
To fakt nepotřebuje vysvětlivku. *