Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesrpen 2007
05. 05. 2008
14
47
5957
Autor
Oldjerry
polední horko
jen pes si ocas honí
na prázdné návsi
47 názorů
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 05. 2008
Omluv mne, už si ty moudrosti odpustím... hlavní je, jestli jsi šťastná...
Chytré - o práci méně...ale pro prcka je to horší. Vím, co pro mne znamenal můj táta. Promiň (prepáč).
no, ja som tiež začala chodiť neskoro a športovala som aktívne dlhé roky ...
pričom môj brat začal chodiť v ôsmi mesiacoch a v 10ti vyzeral ako reklama od Michelina ...
mno,a le ak to bdue ubehané i ukecané ako maminka
to bude raz zaujímavá domácnosť
(niežeby už nebola :)
i sakra - to je brzo ... tak je to jasné : nebude básník, ale sportovec. Ačkoli - já by sportovec, ač jsem začal chodit až ve 14. měsíci... tak holt ! asi bude skákat básnířce do řeči (:-D)
Petrusho - vidím, že z něho máš radost, má se k světu a to je fajn. Přeji ti s prckem hooóódně radosti....
Jo - já si to myslím taky, ale nikde o tom nepíšu. Připadá mi to jako exhibicionizmus a siláctví. Dělám a držím hubu ( vlastně jen klávesnici). Co je komu do toho, co a jak, s kým a kdy, případně kolikrát... to je moje věc. Howgh !
To totiž vzniká tak, že čoklíka koušou blechy do špičky ocásku. A tu on, čoklík, rukou nemaje snaží se je alespoň zakousnout - to je celé drama. Punktum.
sioraku - z toho se zdá, že jsi přemýšlel, jak to ten pes dělá rukou nemaje ...
ROMANe - Nekazím si psaní se slušnými Písmákmi vzpomínáním na naše představitele.
pozorovatel
05. 05. 2008
Honzajs - D,
ROMANe - myslíš, že je to kvalifikace? Já ti ňák nevím...
Pozorovatel - viď ? Všichni chlapi jsou v jistém období vulgární, ale že pes - no fuj ! Jenže : kolik myslíš, že by se mohlo z Písmáků associovat s pointou a opičit se po tom psovi ?
pozorovatel
05. 05. 2008
řízku - tady jsem pozorovatel,nikoli hodnotitel :)
ves - vidím, že i tebe ten čokl pobavil
moorgaane - to se fakt musíš zeptat toho psa. Stačí počkat do srpna...
Dík všem třem
ale sioraku - srandy není nikdy dost a tohle je sranda jen z třetiny
IVO - cygnus honichvost... (:-D)
Petrusho - to už je mu tři čtvrti roku ? sakra, ten vyrost !
Dolfi - ano prosím - přímo zažito - D
nám sa narodil prcek tehdá
fakt bol hic,že by psovi chvost nedohonil :)