hej v monmartru?? v te zidovske hospe u narodni tridy?:)
wakata ? tenhle tejden budu stejně jenom v montmartru, jako že pracovat + večer možná kominík nebo krásný ztráty - podle nálady & času .. :-)
a nevím, jak vypadáš :-)
v pze, no. ja chodim do wakaty:) tak az me potkas, tak kric:)
medina ? v pha ? to se možná potkáváme v mrtvý rybě .. ;-)
a češtinofil nejsem - to žádnej strach .. :-)
a anetté si tu rozhodně přečti. myslím, že je tu jedna z nejlepších autorek .. :-)
:))))) dik za nazor. myslim, ze nacteno mam na x zivotu, anetu nebo koho sem necetla ani se nechystam, takze nevim. zadne, absolutne zadne, psaci ambice nemam, takze nejznamejsi basnirka a spol je pro me nejvic usmevna predstava. jazykum se nevenuju a je to moje kompenzace proti medine plne faktu. jestli sem nevyspela asi nedokazu posoudit, kazdopadne jeste jednou dik za nazor.
a jakozto zrejme cestinofilovi se omlouvam za nulovou diakritiku, nechtela se mi psat
jejkote !! *schází, samozřejmě .. :-)
ještě spim .. ;-)
amores perros .. :-)
na dvacet je to poněkud nevyspělý - mi je čerstvě 21 a třeba anetté je 16 ? a vlastovka. a .. mno - každej se hledá - třeba budeš ve 30ti nejznámější, nejoblíbenější & nejlepší česká básnířka .. ;-))
zchází Ti víc číst .. :-)
hehe. tak predevsim dik, fakt sem asi casto zbytecne skepticka a opravdu, ackoli sem zena jak hrom, se kolikrat spis ztotoznuji s mladymi rozzlobenymi muzi:) to bylo trefne, give me 5:)
a co se tyce nezkusenosti, mozna jo. je mi 20 a myslim, ze sem zkusila vetsinu,co sem chtela, kazdopadne trochu klidu do vyjadreni mi urcite schazi.
a p r e d e v s i m, dekuji za amores peros (nevim, kere pismenka se pisou dvakrat:)), dokonaly film (1z dokonalych)
Tvůj pohled na "svět" je značně zabarvenej nezkušeností - časem to ale třebas půjde/bude lepší ..
na liptove hovoria slapky, chlast a chlebicky s vyrazne makkym L...znie to prenadherne :)))
...toto mi pripomina nahnevaneho mladeho muza...
miluju procházet tiché lesní pěšiny...a fyzické spojení v atmosféře splynutí je přeci úžasná věc ;-)