Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlbůstka
04. 07. 2001
0
0
863
Autor
Ivušáček
Prázdniny se kvapem blíží a mě srdce to jen tíží.
Být s ním, je to největší o čem sním.
Dívat se na jeho očka a připadat si jak ta mrštná kočka.
Nebo jeho nosánek, jenž má jak ten nejhezčí pejsánek.
Malý medvídeček je to můj a já na něho volám:"Stůj, rozpustím si vlasy a uvidíš kousek mé krásy."
On však běží dál a za všechno se mi jen smál.
Jsem v kůži hloupé naivky, která se opíjí lahví slivky.
Nerad píšu negativní kritiky, ale nějak nemůžu chválit. Prostě mi to vůbec nesedlo. Promiň. Snad to uneseš.
Já jako Ivušáček mám středně dlouhé vlasy a málokdy je mám rozpuštěné.
Báseň není moc povedená, je prostě taková jaká je........
Kategorie "blbůstka" je pro věci, které mají nadhled a humor, což tohle bohužel nemá, rýmy nesedí, jsou nucené a tahají za uši... soucítím s Tebou, Ivušáčku, ale básničku Ti pochválit nemůžu...
Náhodou...
Například ta věta:
Stůj, nebo si rozpustím vlasy a uvidíš!!!
Což v tom není spousta humoru? :-)))
No... záleží na tom, jaké má Ivušáček vlasy... Někdy je lepší, když se naopak rozpuštěné vlasy "zregulují" - zase je vidět něco jiného, co ty rozpuštěné vlasty třeba zakrývaly ;-))