Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePARALELNÍ SVĚT-53
Autor
fungus2
Nákladní vůz jel po lesní cestě a směřoval k vesnici, co se nacházela nedaleko za lesem. Za volantem sedící major Karel Pokorný střídavě hleděl na cestu a do monitoru, co byl v kufříku, na jehož obrazovce viděl rentgenově les z ptačí perspektivy. Tenhle pohled mu umožňovala mikro kamera, co byla zabudovaná v mini letadélku, které pod ochranou clonou proti spatření na dálku ovládal.
Pokorný po chvíli náklaďák zastavil a zadíval se pozorně vpravo do lesního prostoru. U něho byl plácek, za nímž se nacházela velká houština se stromy, za kterou mohl s nákladním vozem vjet. A tak zanedlouho začal couvat a za několik minut stál náklaďák v lesním porostu. Než z něho vystoupil, tak mini letadélko navedl nad četnickou stanici a díky rentgenovému vidění dobře viděl vše v jejím vnitřku. Poté vystoupil, utrhl z jedné křoviny velkou větev a tou pak zahladil stopy po kolech nákladního vozidla. A za chvíli utíkal lesním porostem k vesnici, co byla vzdálena jen několik set metrů.
Četnická stanice stála na okraji vesnice a nebyla příliš vzdálena od lesa. Major se obezřetně rozhlížel všemi směry a za okamžik běžel přikrčeně vysokou trávou k jejímu plotu. Netrvalo to dlouho a ocitl se u něho, načež vleže vytáhl z pouzdra brýle. Ty si pak nasadil na nos a ukazováčky silně stiskl skrytá tlačítka na horních částích obroučků. Po chvíli přes ztmavnutá sklíčka začal vidět přes zeď do vnitřku četnické stanice a hned věděl, kde se kdo nachází. Vzápětí přelezl nevysoký dřevěný plot a doběhl k rohu zdi. U něho se přikrčil, přičemž uslyšel štěkot psa. Poté spatřil u boudy uvázaného vlčáka, který na něho zuřivě štěkal.
„Krucinál!“ procedil mezi zuby a schoval za roh. Přitom se zadíval do zdi, přes niž díky brýlím uviděl postavu četníka, která vstoupila do místnosti a otevřela okno na té straně, kde byl pes. Záhy četník přešel místnost k oknu, pod nímž se krčil Pokorný. Ten se však hbitě přemístil pod stále otevřené okno, z něhož se předtím četník díval a obratně se do něho vyhoupl s pistolí v ruce. Tu měl nastavenou na tichou střelbu a na střílení uspávacích střel. Muž v četnické uniformě se od okna otočil zrovna v tu chvíli, kdy se major nacházel v rámu okna. Okamžitě na četníka namířil zbraň a stiskl spoušť. Ten se chytl levou rukou za hruď, zatímco prsty pravé ruky se dotkl pouzdra s pistolí. To už se mu však podlomila kolena a záhy se sesul bezvládně na podlahu.
KONEC PADÁSÁTÉ TŘETÍ ČÁSTI