Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlová povedané a myslené
Autor
nepotrebujem
Ahoj. Čo vtipné jej mám povedať? Včera mi povedala, že dnes nedôjde, tak som si nič nevymyslel... Bude ma považovať za mumáka...
Čau. Bože, len nech nezačne zasa otravovať.
Máš nové tričko? Koho to zaujíma? Prečo ma nikdy nevie napadnúť nič vtipné?
Nie. Ale už dlho som ho nemala, máš pravdu. Nech sa ma už konečne prestane vypytovať nezmysly.
Asi áno, nie je mi totiž povedomé. Snáď ocení moju všímavosť.
Uhm. Ten si snáď zapisuje, čo si ktorý deň oblečiem.
A učila si sa na dnes? Možno toto bude lepšia téma na konverzáciu.
Nie. Ako mu mám povedať, aby ma nechal na pokoji? Otvorene mu to nepoviem, na to nemám. Mohol by to zle zobrať, zabil by sa a boli by problémy... Prečo to jednoducho nepochopí?
Ani na slovinu? Vieš, že máme písať písomku. Prečo sú tie najkrajšie vždy najlenivejšie a najhlúpejšie?
Ja som sa učila priebežne. Ako dlho ešte?
I ja sa zvyknem učiť priebežne, ale tak na písomku si to vždy radšej ešte zopakujem. Aby som mal dobré známky. Urobí to na ňu dojem?
Ále... Ty si natoľko šikovný, že sa ani nemusíš učiť. Ale na druhej strane, čo by si poobede robil, však?
No veď ja aj tak nemám doma veľmi čo robiť. Pochopila, že som jej tým naznačil, že by som chcel popoludnia tráviť s ňou? Mám ju teraz priamo niekam pozvať alebo ešte nie? Musím si dobre všimnúť ako zareaguje.
Čo by si nemal? Veď internet je plný online hier, magorko.
No vieš... Asi pochopila. Ale čo tou odpoveďou myslela? Myslí si, že mám priateľov, s ktorými chodím von? Mám ju teda pozvať, či nie?
Čaute. Zas sú títo dvaja spolu? Čo mu už konečne nepovie, čo si o ňom myslí?
Čau. Bože, prečo musí tento debil otravovať práve teraz?
Ahoj. Hurá, záchranca. Len aby ostal.
Počuj, neskočíš mi do bufete kúpiť bagetu? Pomôžem dievčaťu, hoci si to nezaslúži.
Jasné. Už si nás i tak vyrušil, tak čo by som ti ju nekúpil... Ale možno to na ňu zapôsobí, pochopí, že som dobrosrdečný a ochotný, že by som bol pre ňu správny človek...
Tu máš peniaze. Chcem mäsovú. A zvyšok si nechaj.
Dobre. Jednu mäsovú bagetu.
Potom sa ešte uvidíme. Uf, konečne som sa ho zbavila.
Jasné. Vníma to aj ona tak, že nás iba vyrušil? Možno mám šancu...
Čo s ním stále máš? Čo by si asi mala. Chlapec je celý nadržaný, že s ním začala flirtovať sexica ako ty... Ježiši, dievča, dokedy chceš toho chudáka naťahovať?
Ale nič. Len aby aj ten druhý pochopil, že nič.
Tak prečo sa vy dvaja spolu stále rozprávate? Lebo si ho naťahovala a nevieš to skončiť.
Ani neviem. Možno to tak trošku bude aj moja vina.
No nič teda... Dúfam, že aj o mne si nemyslí to, čo o tamtom... Ale je strašne fajná, škoda ten povahy, ale fajná.
Tak teda nič... A vďaka, že si mi pomohol sa ho zbaviť. Lenže na koľko?