Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seToulavá
07. 06. 2008
6
23
2789
Autor
j_i_r_i_k
Na svých toulkách venkovem
šlápnul jsem na kobru,
utlouk' jsem ji... Čert to vem',
přičtu si to k dobru.
(Pak jsem potkal bobra,
dopadl jak kobra.)
23 názorů
Delirius Tremenson
25. 08. 2012
j.nick: No jo, netřpytí se všechno co je zlato. :) A jestli budou další... budou, ale těžko říct kdy, prostě někdy to přijde a jindy ne.
taky dobře, ale máš tady lepší:) každopádně morduj zviřátka dál (myšleno tady na písmáku, nechci bejt pak někdy nařčenej z našeptávání), konečně mě zase baví číst blbůstky:)
:) Sice nevím, co to jsou hašte, ale asi to smysl sdělení neovlivní. :)
Jasně, každý veršík je vítán. :)
Povzdech hmyzáka:
Biolit, biolit,
bez něj by mi bylo líp.
Tak to jsem se uklidnila. Mohu se přidat?
Než se potkat s pavoukem,
vyhnu se mu obloukem
chráním se jak štítem
mlhou s biolitem :-))
Diana: To máš tak, nesmělí si tu hrají na drsňáky, nuly na mistry světa... no a ti, kteří by ani mouše neublížili a komáry místo plácnutím odánějí jemným foukáním, si tu hrají na masové vrahy zvířatek. :)
A věřila bys, že se ani nedivím? Ale mám teď takové období, dostal jsem zase jednou chuť na mrtvá zvířátka. :)
Hm, jiříku, tohle semně teda fakt nelíbí ani trošku- ať už zveřejněný, či nezveřejněný.. :-P
Oh, obliba Tvá těší mne a jazyk uplynuvších věkův též, jen v obém dále setrvej, tím v milosti mé ostaneš. :)
Oj, omlouvámť se, že mámť tě v oblibě své. Protož mně objevují se žblechty všeckny tvé, byť sprostým dosud lidem neviděné. Zrovna čtu ty archaické příspěvky do archaické soutěže... tak mě to ovlivnilo :-)
To se dělá, číst dosud nezveřejněná dílka? :) Jasně, je mi celkem fajn. :)