Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHorko
12. 06. 2008
17
19
4927
Autor
Oldjerry
Bubliny asfaltu
na silničce za humny
pukají pod koly
Otevřeným oknem
na klávesnici klesá
žlutý list ginkga
19 názorů
Jazíčku - No jo, to je možné : mne to napadlo proto, že teď do sebe ono ginkgo láduju - prý je to dobré na mozek, tedy pro mne velice aktuální... lístek, co mi spad na stůl oknem byl javorový, nebylo to teď, ale na podzim. To dala dohromady autorská licence...
Oldí, prý že to vpodstatě nejsou listy, ale srostlé jehličky (ovšem jako list se to označuje)... ale ruku do ohně bych za to nedala (možná až po koncertě příští týden:-) )Připomnělo mi to trochu jedno haiku, co bylo v soutěži - myslím, že tam bylo něco ve smyslu že otevřeným oknem sněží do šálku kávy/čaje, nevím přesně)
janino - je mi to jasné : janin jinan
Printe - taky se ti líbí janin jinan ?
sioraku - stalo se loni v 26. května : bylo 32°C a pět týdnů nespadla u nás ani kapka. Den nato nám kroupy posekaly rajčata, okurky, jahody a ostatní lodyhy.
"ginkgo" prosím je tajemné
jen dokud se mu neřekne
hezky - česky
jinan dvoulaločný
(rozproudí krev v žilách
mladíka i slečny)
však nejvíce dočká se vděku
od lidí vyššího věku... :-))četla jsem i komenty */
Jani dík i za ten zelený...
mylenko, Diano, aleši,Dolfiness, renasi, OVO a Hesí - vidím že trochu tajemné gingko je stále v kurzu - díky !
aleš-novák
13. 06. 2008Marcela.K.
13. 06. 2008
má krásnou atmosféru, TIP a díky :-)))
žlutý jsem nenašla, takže posílám alespoň zelený :-)))