Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMagnetismus tmy
04. 07. 2008
12
44
2867
Autor
jazzgirl
Příznačná moc tmy
stát se černým magnetem -
tajných milenců.
***
Tma s tajným snem si pohrává
však tuto skladbu nedohrají
ticho rozhostí se v kraji -
svítá lásko pro nás dva.
***
Začalo svítat.
Tím zas něco začíná -
pro jiné končí.
***
--------------------------------------------------------------------------
(K atmosféře...)
-
44 názorů
Oldí, dobrá zpráva je, že u nás to vůbec nevadí, do Skotska daleko:-)...
Trautenberg: Jojo, holt Maruška Kubátojc mu asi nechodila na jahody:-) a radši seděla doma a psala na něj chvalozpěvy:-)...
Oldjerry: Oldí, díky:-) Tedy chtělo by to postřižiny:-)? Minimálně z té jedné dlouhé sukně nastříhat tři mini:-)?
Ruppert von Trautenberg
05. 07. 2008
Trautenberg: Sojku práskačku na Tebe:-)) Ne, dělám legraci:-) Sláva Vašemu hospodářství, pane, hluboká poklona má, ač děkovati nemám příliš za co:-). Však mě se ujme pan Krakonoš, když jeho velectěná milost neráčí býti spokojena:-))
Ruppert von Trautenberg
05. 07. 2008
Jarmila_Moosová: Moc děkuji za opětovnou návštěvu:-)!
Metzli: Ano, to je pravda, ale ono je to tak hrozně moc tajné, že to vyjádřím dvakrát, aby to třeba neuniklo:-))... Ne, dělám si legraci, pořád přemýšlím, co tam dát místo toho:-)... Děkuji za pozorné čtení:-)!
Pěkné :) jen trošku mě zarazilo dvakrát "tajné" po sobě v prvním a druhém odstavci.. Ale jinak krásně vyjádřená atmosfera
Jarmila Moosová Kuřitková
04. 07. 2008Pišta_Hufnágl
04. 07. 2008
ruprecht: Tak... ten tip už asi zpátky nepůjde, že:-)?
Pišta_Hufnágl: Nene, Tys mě přece okouzlit nechtěl:-)...
Pišta_Hufnágl
04. 07. 2008
pathagonia: Máš pravdu:-) (viz výše), dík za zastavení:-)!
Gail.: Moc děkuji, snažila jsem se, aby dýchala:-)...
chlap zuzanka: Chlape, dík i Tobě:-) Také mám tu první nejradši, ona je nejnovější (od druhé ji dělí noc a od třetí rok...)
Hvězdi, poslechla:-) Ale věř, nevěř, bylo to pro mě rozšíření obzorů, já "Básníky" nikdy neviděla!!!:-) Myslíš, že je to možné:-)? Je, věř mi, čestné KozoNoží:-)
malinka_hvezdinka
04. 07. 2008
Tož to jsem ráda, že aspoň o něco, hvězdi...:-) Ale znáš nás Kozorohy, perfekcionisty... My budeme vždycky brečet, když to nebude stoprocentní:-)).
malinka_hvezdinka
04. 07. 2008
IVO, děkuji moc... Třetí je opravdu už jen jako doklad vývoje, ale jelikož patřila stejnému člověku, necháme mu všechny... Ještě nečetl žádnou...
malinka_hvezdinka
04. 07. 2008
sestricka.slunicko1: Moje romantická dušičko...:-) Kouzelnice:-)... Děkuji:-)...
A kdo to napsal? Omlouvám se za neznalost, ale opravdu to nevím:-) A tohle není můj případ, fakt ne:-)... btw. s tou poslední máš pravdu, ona je mnohem starší (cca. o rok)... Tak je aspoň poznat nějaký vývoj:-)... Ale už ji tam nechám, možná trochu upravím:-)... Díky:-)!
sestricka.slunicko1
04. 07. 2008malinka_hvezdinka
04. 07. 2008malinka_hvezdinka
04. 07. 2008
Ahoj, sluni:-) Děkuji moc... Ano, to byla asi jediná chvíle, kdy jsem ze vstávajícího sluníčka byla trochu zklamaná:-)...
sestricka.slunicko1
04. 07. 2008
Jo, máš pravdu:-)... To je fakt... A v první a druhé se zas opakuje "tajně"... Jsem si toho vědoma... Ale chci, aby to tematicky bylo uzavřené... Co už...:-)