Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBonmoty Banánové Haliny
Autor
Voga
Jen co jsem vám chtěl oznámit, že mi právě vyšla kniha Bonmoty Banánové Haliny, ukapla mi na koleno slzička dojetí. Je to možné?
(Sorry, je to jinak. Jak vidím, na stole leží převrhnutá láhev pálenky, vedle ubrusu něco stéká a tekutina na koleně voní po švestkách...)
Ale zpět k věci. Před časem jsem na Písmákovi publikoval nejrůznější ptákoviny bláznivé a ještě bláznivější a i díky mnohým vaším tehdejším reakcím plným smíchu jsem se rozhoupal - a některé z místních textů najdete v knize Bonmoty Banánové Haliny, kterou mi vydalo nakladatelství Repronis.
Mimochodem, nejsem já náhodou Banánová Halina? A nebo je to ještě jinak? A nebo...?
Co kniha obsahuje?
Bylo mi potěšením psát texty pro stejnojmený pořad vysílaný na rádiu Helax, bylo mi potěšením umisťovat některé rýmovačky na Písmáka a teď mi je potěšením zopakovat, že kdo se chce pobavit, může si s klidným svědomím pořídit knihu Bonmoty Banánové Haliny.
Pokud netušíte, co by kniha mohla obsahovat, podívejte se do mých předchozích zde zavěšených děl. Pokud vás hned nešlehne, tak vám svitne :-)
A jestli si myslíte, že si zde tímto dělám reklamu, tak...
...tak...
...tak máte úplnou pravdu. Jo, a dík, že mi to u vás projde!