Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChatrč v lesích
29. 07. 2008
5
6
2575
Autor
Muamarek
.
Vzpomínáš, když poprvý´s byl v ní,bouřilo – a vše venku se chvělo,protáh´s komín, vydržel´s pár dní,náladu´s měl aspoň zprvu skvělou…Zatopil´s, když už začlo mrznout,vyvětral´s, když zatuchlost jsi cítil,na nástroj uměl´s vždycky brnknout,měl´s to rád – i se té díry štítil…Refrén:Byla to taková vlhká díra,ve které tě všechno nějak svírá,přesto´s to tam miloval…Vzpomínáš, vždycky když´s byl dole,jel jsi tam – s tím, že to bude bolet,v nočním stolku občas ses hrabal,říkal sis, tak už to hochu zabal…V zimě jsi opígloval svahy,kraj ten ti býval více jak drahý,v světnici´s vymet´ pavučiny,už vše je pryč – teď tam jezdí jiný…Refrén:Byla to taková vlhká díra,ve které tě všechno nějak svírá,přesto´s to tam miloval….
6 názorů
Martinez - protože četli ten jeden příběh, co tam je - a ten je soucítěníhodný :-)) Ten druhý už holt méně :-))
Marek
forma mě moc nenadchla ale obsah chápu a velmi dobře mu rozumím, je v tom ta bolest...
kdo by neznal... před chvilkou jsem si četla toto:
Muž a stesk
je jako muž a žena,
jak pravda uražená,
jak pravdomluvná lež...
V bouři blesk
stromem mnohdy sténá,
stesk je jako stěna,
je ho plná věž...
znáš?
ty zkrácené tvary mi tam trochu vadí, je jich moc...