Cavalera:
Já vim... ale pssssst - ne tak nahlas....
:-)))
jo jo .. pšššššššš .. ale to je fajn:-)))))
Tak schválně, je jich tam docela dost... hezky zavařujte závity, když se venku ochladilo!:)))
Ale vaše odpovědi prosím soukromě, ať to neusnadňujete ostatním... výsledky zveřejním...:)))
Jelcin, Bilak, Březina, Zeman, Klaus, Langr (nepíše se Langer?), Kuhn, Macek, Putin, Ruml, Jakeš, Husák, Kavan, Ánand..jeněkdo takový?? já znám jen šachistu, Samaranč (taky dobrej pravopis :-))) ), Dostál, Parkanová, Kalvoda, Dubček, Mečiar, Pithart, Havel, Brežněv...
No, asi jsem něco přehlídnul (kdo si má taky pamatovat jména tolika ............ ééé, budu pozitivní, nikoli negativní) :-)))
gdyžsemto ťukal, eště to tam nebylo... no a samotnýho mi to nenapadlo :((
No - nemusí se každej dívat napřed dolů.... A určitě jsem někoho přehlédl: i to je výzva :-)) Najděte politika, kterého Wopi ignoruje
:-))))))))))))))))))))
Wopi: Nic se neděje, až budu vymejšlet příště nějakou hádanku, tak to napíšu velkejma písmenama do prologu...:))) A nejni Ánand, ale Anan... Koffi Anan...:)))
No dyt řikam, že mi vytanul šachista... a nějak přebil tamtoho druhýho Inda :-)))
...to nejni Ind, to je černoušek z Ghany....:))) Původně jsem tam chtěla zakomponovat Butruse Butruse Ghálího, ale to jde dost blbě...:))) Jeden Butrus by šel, ale druhej už ne... o Ghálím ani nemluvě...:)))
pche... "zazpívej v G: Halí belí!"
Jo, s tim Ananem je to možný... já už neviděl zprávy ani nepamatuju... a černocha ještě dýl...
Jmenuje se opravdu Anan? Neni to zase nějaká úprava, jako když tu byl pan Naser a všichni mu řikali Nasir?
:-)))
Wopi: ...no jo, já mu taky normálně říkám Onan...:)))
...jo a to tvoje zpívání v G by ale muselo bejt Hálí Belí...:))) I když... já jsem si se Samarančem taky uzpůsobila gramaťyku...:)
Tak vidíš... čárky bývají tolerovány............ ostatně i ten Kuhnl nejni moc tento...
Uff, to byla fuška... Do riti, ččeč ty si mi ale dal...
Narátal som ich 21, pričom s menom Březina (dobře, z inaugurace) si nie som istý a Anana som vylúčil, keďže sa píše Kofi Annan (Ánand je zas šachista).
Tu sú mňou objavené mená pekne po poriadku
Jeľcin, Biľak, Březina, Zeman, Klaus, Langr, Kuhnl, Macek, Putin, Ruml, Jakeš, Husák, Kavan, Samaranč (politik?), Dostál, Kalvoda, Dubček, Mečiar, Pithart, Havel a Brežnev...
Je ich tam aj viac???
- a tip za námahu a zašifrovanie...
práve som zistil (z predošlých kritík), že ten Anan tam byť mal, al to bude autorova chyba - píše sa Annan. Som novinár z branže a pre istotu som si to práve overil!
Tak když už je to všecko profláklý, čtěte si to pozpátku a zkuste tam najít všechny podstatný jména. Pár jich tam je, zkoušel jsem to!
:-))))
Naso: Mě se tam dvě "n" nevešly, ber to jako básnickou licenci... Samaranč není politik, samozřejmě, ale jak teď jde do kopru ze své funkce, myslela jsem, že bych mu tím jako vzdala hold...:)))
No vidíte, že jsem tam správně viděl šachistu :-))).
--------------------------------------------------------------------------
Ostatně tady jsem se setkal též s novým zážitkem. Zatím mi nesledování zpráv bylo vždy spíše ku prospěchu, dnes mě poprvé handicapovalo :-)).
wopi: Ty jsi šílenec:-)))))))))))))