Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlub slovenských Písmakov
Autor
Naso
Ave,
Zaujímalo ma, koľko slovensky píšucich autorov sa na veľkolepom a rozrastajúcom sa projekte Písmak aktívne zúčastnuje. Po niekoľkých dňoch usilovného pátrania (to bola fuška!) som zistil, že dodnes (štvrtok 19.07. 2001) sa na Písmak zapojilo okolo 80 autorov zo SR alebo presnejšie povedané po slovensky píšucich autorov (niektorí píšu zo zahraničia: V. Británia, USA, Kanada, Belgicko, Rumunsko...).
Z toho aktívnych, činných autorov, teda tých, ktorí uverejnili aspoň jedno (!) vlastné dielko je okolo 65. Veľa? Málo? To nie je podstatné. Dôležité je to, že mnohí z nich majú vlastný štýl písania, originálne videnie chodu vecí sveta, pozoruhodnú senzuálnosť a zaujímavú poetiku.
Bola to ´sakra práca´, ale po niekoľkých hodinách pri PC som vybral aspoň po jednom diele od väčšiny autorov, ktoré som považoval za kvalitné a hodné účasti v KSP. Aj takto zocelene, pekne ´pohromádce´ chceme dokázať, že svojou prítomnosťou Písmak skvalitňujeme. Snáď sa mi ten výber podaril, som rád, že už v prvý deň mal Klub veľa členov, verím, že pribudnú ďalší ako aj ďalšie dielka v ňom, pričom sa spolieham na pomoc tunajších slovenských autorov a pravdaže aj na vaše podnety, ak sa vám niektoré z našich diel tak páči, že ho navrhnete do tejto (ehm-hmm) ´výkladnej skrine´. :-)
Cieľom tohto klubu je predstaviť to najlepšie z tvorby slovenských Písmakov. Snáď sa mi, NÁM, to podarí...
-Naso-