já čtu všecko možný - mám oblíbený autory (ze slovenských doporučuju uran 235 a salomesr... pro začátek :o)
a pak občas poklikávám a čtu co mě zaujme nebo co "musím" - a protože lidé nejsou stejní, nejsou stejný ani jejich díla
každý (tu) je občas smutný (více či méně často) ale ne všichni proto píšou depresívně, z deprese nebo o depresi...
takže v tom máš jasno - já tu ten smutek poznala, aj "inspiraci"... jen sem chtěla vědět jak to bereš a esi to rozlišuješ :o)
a čo tu čítaš ty?...
toto je podla mna smútok..na vyjadrenie smútočnej chvíle.. na spoločnú sústrasť..
depresiu síce poznam..ale nepíšem o nej..neviem..asi..:)))
a toto je smutek nebo deprese? rozlišuješ to? protože tohle tvoje taky nikoho nerozveselí... a dyž jiným není veselo, taky píšou smutně... jako ty tu - a nemusí v tom být deprese :o)
hmmm...přečetl a potichoučku odcházím...
hmm..jo..deprese...
ale zase..neber to osobne..to je môj taký všeobecný pohlad na dielka zverejnované na pismaku..či -ovi?..:)))
a možno len zle vidim..neviem..
ale pravdou je,že ma tie diela deprimuju..a tak ich čítam len weeeelmi opatrne..:))
varovanie prišlo neskoro..:)))..ťažku hlavu mám...ako 90% pismakov..deprese z vás prýšti..)))
asi vám tu prinesiem trošičku farebného sveta..:)))
to nedělej, budeš z toho mít těžkou hlavu
ja taky..:)))))))))))))))))
asi si ťa idem prečítať..:)))
mimochodem ty smíšené verše, to je místní blud
Ale já přece nikdy netvrdil jaké tyto verše jsou nebo nejsou. K tomu jsme se ještě nedostali. Jenom jsem se zeptal čím jsou vázány - a rým to být nemůže ;o) Takže z mého pohledu se nevyřešilo nic. Dík za smysluplné odpovědi ;o)))
no o tom deleni veršov...ale ok..už budem všetko hádzať do zmiešaných..a problem vyřešen..:)))
hez večer ti..a dik za zmysluplnú debatku..:)))
A co vlastně nesdílíš? Mám v tom trochu nejsano ;-D
no ok...tvoj názor nezdieľam...prežiješ to?..:)))
Ale to není otázka tvého osobního rozhodnutí, děvče. Verš a to i ten volný je vcelku dobře definován. Stejně dobře můžeš třeba popírat gravitaci, v případě zakopnutí tě však takový mentální odpor před pádem na ústa určitě neuchrání ;o)
tak jo..pre mňa toto jej jav viazany..:)))
pre teba byť nemusí..:)))
a ozaj..byť prekvapeným vôbec nie je zlé..:)))
Božínku... a já si bláhově myslel, že mě tady už nikdo a nic nepřekvapí.
Určující je přece sama podstata jevu... ať už jazykového či fyzikálního.
ak nie nejaký "popisek", tak čo potom?..nejaké slovka od rovnakého odborníka ako som ja sama?..:))
Miroslawku..keby som bola taká pochybovačná,tak aj vaša kritika by mohla ísť mimo mňa..a to v pohode..))
Skutečně se domníváš, že nějaký popisek na zdejším serveru je určující pro platnost a obsah obecného pojmu? V takovém případě by si literární vědci měli pořídit modlitební koberečky a tlouci čelem příslušným směrem.
dočítala som sa:
Vázané verše (33314)
verše, které mají buďto přísně pravidelný rytmus nebo dodržují rýmy, příp. obojí...
tak?..
tak jo..podrobne..
ako to líšiť?..keď už tie verše musím označovať?..)))
nech tam dajú kategoriu "neidentifikovateľné"..:)))
Samozřejmě, že špatně. Rýmovat se může i verš volný a naopak vázaný se rýmovat vůbec nemusí a vlastně někdy ani nesmí ;o)
no jo..tak mi ozrejmi, aké sú to viazané verše..aké zmiešané..a aké voľné..podľa mňa som viazané verše brala ako s rýmom..
zle?..:)))
A čím je verš vázán, prosím pěkně?
hmm...snad neskôr..ked prídem na to ako..:)))
no tak ok..Marek..evidujem..:)))
ďakujem..
dúfam,že tomu tak bude aj čo sa vašich rád týka..:)))
...hej..ucis sa rychlo..usmev..
hmm...koral..uznávam..pravdu máte..:))
som sa splietla..:))
dik za radu..som novinka..:))
tak sa rozkukávam.:)))
a ok...nebudem..sa ponáhľať..nech ma kritikou neznechutíte..:)))
inak..avízo takto?..:))
...no ked odpovedas posielaj aviza...cize klikni na moj nick vlavo...
...aby som vedel ze odpovedas...
..a inak ponahlat sa nemusis...usmev...
no jo..no..
chcela som byť "k veci"..))
snáď na budúce to bude lepšie..
ale ďakujem za vyjadrený názor..básni je plný blog..
tak tu ešte nejaké hodím..:))
...tazku temu si si vybrala v tazkom case...
...totiz...prave v poslednych dnoch je tu dusickovych na kvanta...
..a toto je ukazka tradicneho spracovania...tiche miesta...kyticky...slzy...chyba uz len ejsenne listie a dazd...
..odporucal by som sa viac pomenovavat/konkretizovat..ist do seba...
...lebo tych tisic otazok a podbne...posbi jednak ohrato...nie velmi doveryhodne...