A víš, že jsem si to tak myslela :-)) teda tu 4 to ostatní mě nenapadlo :-) jenže já jsem MYL3NK4 :-)
Čtyřko :-) nebo co to jsi...tohle je "věnováno" Těm, kterým to, co popisuješ Ty vůbec nevadilo...nezajímali se o "porušování lidských práv"... žili si ve svých bytech, koukli na "Muže na radnici", "Majora Zemana" , "Ženu za pultem"nebo jinou kokotinu a s umytým mozkem hupsli do postýlky. Ráno uvázali dětem pionýrské šátky a šli do průvodu....
Jo, jenže zapomenout na vše ošklivé se může lidem vymstít tím, že se to ošklivé zopakuje...
Vím, jaks to myslela. Jen se mi to do těch šesti řádků nepovedlo vtěsna. Zapomínat se nemá. Nebo jen na opravdu ošklivé věci.
Lakrov, to já přeci také ne... mě nadzvedlo něco jiného. To, jak lehce lidé zapoměli a bylo to mnohem horší, jak správně podotkla Diana ...jen s ní nesouhlasím, že je dobře, že zapomínáme...
Líbí se mi tohle subjektivní ohlédnutí. Když otevřu šuple se vzpomínkami a zavřu oči, vidím něco podobného. Ale necítím zlobu, že tohle vše jsme zažili; takoví jsme prostě byli. Teď jsem jiní. Chytřejší? Snad někteří...
Před ten vulgarismus by se mi líbila jiná předložka (k); ale to je asi krajová záležitost. Tip a dík za námět na upatlaný sen :-)
cosi se opravdu změnilo... kakao se dá koupit kdykoliv, na hajzlpapír se nestojí fronty...
ale lidi, ti jsou pořád stejně blbí...
viz. úspěch socanů k posledních volbách, aniž by pro něj hnuli prstem...
vidím to černě... pod tou oranžovou fasádou...
takže tip za připomínku...*
když to tak čtu, tak si uvědomuju, o kolik dobrodružství se vlastně připravila ta generace, co to neprožila ..
:-)
...to máš pravdu... i o tom to je :-)
extrém dnešní "přežranosti" je relativní. Když nechceš, nemusíš. Dřív se fronta na toaleťák stát musela, i když se nechtělo...
jj...tak nějak se to vše dotklo nás...někoho víc, někoho míň...a každý má jiný pohled a věk...a tak vůbec... ..... ......*
taky pamatuji ledacos, hezky jsi to vystihla, zapomínáme, máš pravdu - T
Napsalas to skvěle, ale zidealizovaně. Ve skutečnosti to bylo mnohem horší!
To je dobře, že už zapomínáme! :-)))**********
Vím, ...není to oslavná báseň na ,,přežranost"... jen jdeme z extrému do extrému... je potřeba používat rozum a ne jen "zapomínat" jak se nám to hodí :-(
Áno, súhlasím, ale aj dnes sú chvíle, keď by sa človek najradšej niekam odsťahoval. Všetko vraj mal vyriešiť trh, ale ten sa tak dotrhal, že kúpiť, či postaviť si v Bratislave byt, či dom, na to treba žiť 120 rokov aby to človek splatil. A tak tento trhový mechanizmus nabáda ľudí buď kradnúť, alebo ináč si zadovážiť potrebné financie. Ešte dlho potrvá, kým mocní si uvedomia, že sú na svojich postoch pre národ, nie pre vlastnú chamtivosť.
Ty asi víš, kdo mě ......