Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvatomartinské
17. 11. 2008
7
17
1330
Autor
Yentl
Popíjí víno -
šaty má potřísněné
stínem své paže.
17 názorů
nevím,neznám
25. 04. 2009
Já měl s Literrou špatnou zkušenost, nevím, kdo je tam teď admin, ale asi před dvěma roky tam byl pěkný nafoukaný a zabedněný moula...
To tu dělá i teď oakbark a makros. Já bych dílka asi číslovala, jako jsem to zkusila na Liteře. Jinak - je to zajímavé, ale dala jsem na Literru některá stejná dílka jako na Písmáka, a ohlasy byly zcela opačné. Co tu propadlo, tam se setkalo s pochvalou a obráceně :-). Někdy mi připadne, že prvních pár tipů uvolní nějakou lavinu a přidávají se ostatní. Konec konců, o tipy tu nejde.
Paulart - dobré nasměrování, asi by to tak mělo být, jenže zcela původní to není - to už tu kdysi začal jistý bardem, který se tu už asi dva roky neobjevil. Namísto názvů používal tečky, nebo římské číslice se slůvkem hokku... tak už piš - až budeš psát PatLCVII, tak už tu budu pět let....
Poezie a haiku zejména běžně zpestřuje texty i básně neobvyklými frázemi, slovy, obraty, příměry. To, co propaguje Zvrhlík je suchařina, úředničina. Jestli semi něco nelíbí, tak je to první řádek, který je tam disfunkční (jestliže je název Svatomartinské, tak je docela zbytečný). co třeba
Rudé rakvické
šaty má potřísněné
stínem mé paže
trochu souhlas se Zvrhlikem..lec vyjadreno je to haikovsky, s tim nic nenadelame.."potrisnene" je nestastne,nesedi tam, i kdyz citim, jak to myslis..k haiku to ma opravdu blizko blizoucko../**
Nemůže. Potřísnit lze jen tekutinou, nikoliv stínem (lhostejno jakej má tvar.)
Ale může mít tvar, který ukazuje na potřísnění. Záleží na tom, kde je zdroj světla a co z paže vrhalo stín.