Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhlášení Koule - Obrození
20. 11. 2008
0
29
3433
Autor
pozorovatel
29 názorů
k.o.u.l.í.m očima- vážení přátelé,velevážená poroto, pane presidente, bohulibí sponzoři,admini, kritici,správci serveru, majitelé Písmáku - dámy a pánové...jsem poctěn, že mohu přijmout gratulace od Vás všech a děkuji všem tipujícím za snahu a sympatie- děkuji i za snidaňovou cenu, na kterou se velmi teším - je docela možné, že se s Jonahkou zk.o.u.l.u.j.e.m.e a pokud je i ona majitelkou nejaké a nebo nějakých koulí, tak si s koulemi pohrajeme navzájem a budeme se těšit , že brzy nastane čas a všichni s k.o.u.l.e.m.i se sejdem na pořádném srazu koulařů kde z.k.o.u.l.o.v.a.n.í řádně a daleko vrhnem !! ...ještě jednou děkuji Všem a těším se na další témata !!
/ P.S. - pro Johanu - máš ráda sladké?..připravil bych pro slavnostní snídani " Moorgaanovy k.o.u.l.e " /
aleš-novák
21. 11. 2008
no to riešim!!!)))
ja nechcem raňajky do postele s johanou!!!)))
:)))))
aleš-novák
21. 11. 2008aleš-novák
21. 11. 2008jejdavilda
20. 11. 2008jejdavilda
20. 11. 2008pozorovatel
20. 11. 2008
Johanko, jen (se) pleť, nejen že tě nutí vařit kafe pro piráta, ještě ti komolí jméno! Bae... nebo Bea? :-)) Moorgaane, odlož skromnost, gratulace!
Jarmila_Maršálová
20. 11. 2008pozorovatel
20. 11. 2008pozorovatel
20. 11. 2008
Až bude jednou oceněním snídaně s pozorovatelem, tak si dám říci a vyhraji.