Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZákon schválnosti
12. 12. 2008
10
39
3182
Autor
MKbaby
Ze zrcadla na mne hledí
hlava s tržnou ránou.
Upadl jsem na náledí
namazanou stranou...
39 názorů
Jarmila_Maršálová
25. 10. 2013slivovice je pravotočivá)))
Nene, kočka je bezdrátová. Na myši s oblibou sedí a nechápe, proč pod ni pořád rvu ruku.. Po nějaké době už začne být nevrlá, vyliská mě a uraženě seskočí.:-)
aleš-novák
05. 01. 2009
...tak teda k původní básni...
**************************************
Jel jsem po zadku z vršku
rozbil jsem si drž..adlo tašky
mám tam z potoka splašky
a dvě namrzlé flashky.
Tam, kde je každýmu dobře, naše polovina lidstva je holt už taková :) Jen vybraná sorta lidí v bílých pláštích hledá problémy tam, kde ostatní nacházejí potěšení :)
Tak já bysem ti poslala uhlazené fotky mojí nevyhlazené kočky. Na snímku zdaleka nebudí takovou hrůzu jako v reálu. Na snímku vypadá docela krotce..
To bych se právě mohl leknout, protože když jsem včera přišel až dnes, moc jsem prý inteligentního krasavce nepřipomínal :)
No tééééééééda, to sis tam nemohl dát jenom zrcadla? Měl bys stále aktuální obrázek..
Já už je spotřeboval, vylepil jsem si předsíň, abych se nebál chodit v noci pro plyn :)
Já už je spotřeboval, vylepil jsem si předsíň, abych se nebál chodit v noci pro plyn :)
Já už je spotřeboval, vylepil jsem si předsíň, abych se nebál chodit v noci pro plyn :)
Já už je spotřeboval, vylepil jsem si předsíň, abych se nebál chodit v noci pro plyn :)
Sem s fotkou, potřebuji něčím vylepit sklep, abych se nebála, když jdu v noci pro uhlí. :-)
No, mám pocit, že jsem druh ohrožený vyhynutím, tak si nějakou tu ochranu zasloužím :)
:-))))) Moje kočka se setrvale odmítá nechat nainstalovat u klávesnice, natož vyhladit. Prý má dost už jenom toho, že je vykastrovaná..
Hlazení línající kočky u klávesnice je projevem naprosté nezodpovědnosti. Článek 471, odstavec 35 "Hlazení domácího zvířectva" návodu k obsluze klávesnice jasně říká, že kočku je třeba před instalací u klávesnice pečlivě vyhladit! Což přesně odpovídá i patřičným směrnicím EU. A neznalost zákona neomlouvá :)
Já to tu v návodu nemám, dívala jsem se, fakt.. Dokonce tu nemám ani to, že se u klávesnice nesmí hladit línající kočka, aby se pod ty čudliky nedostaly chlupy. Takže se mi zablokovala. To bych taky mohla reklamovat, to je jasná chyba výrobce, že jo ???
Veškeré stížnosti se vyřizují obratem do deseti let. Samozřejmě zamítavě. V návodu ke klávesnici se jasně píše, že nemá sloužit jako podšálek. Nárok bude hodnocen jako pokus o pojistný podvod :)
A vidíš! To mně nenapadlo... Jsi pojištěn u Český? Ta to vyřizuje do týdne (pravili v reklamě), mohla bych požádat rovnou i o klávesnici, neb zasažena byla i ta.. :)
Na případnou žádost o náhradu škody na monitoru způsobené nebudu reagovat :)
Jsem vybuchla smíchem až jsem si poprskala monitor kafem... Teda to je věc.. :-)))