Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVločky
18. 12. 2008
13
27
1315
Autor
jejdavilda
Z Bolsu
zlatou
vločku
spolkneš
sotva
v ločku
To leda
tak z
ječmene
prosím
pěkně
ječ méně
27 názorů
Ahááá, tak proto nevím, nablblým seriálům se vyhýbám jako čert kříži, nestojím o vymytý mozek, víš? :o)
To je Bonanza - americký seriál, skoro první, dosti debilni, ale tehdy asi všichni slintali...
jejdavilda
20. 12. 2008
Jaj, jsem netušila, že jsi takový oční zlatokop - ale kde potom hledat Bonanzu??? ;-)
jejdavilda
20. 12. 2008jejdavilda
20. 12. 2008
Bíša: Kdeže jsou ty pely - s větrem odletěly (dávno), z Vildy ani jejdy strach nemám, u něj to je jako v tom úsloví, že pes, který štěká, nekouše :o))))
a z chleba kvásek, už jste zkusili?
lepší jak z ječmene, ječmínka řezná...
to tě stará doma pak nepozná...
jejdavilda
19. 12. 2008
Toscano, poupě violy, měj se na pozoru před vildou a jejdou, tou chlípnou dvojicí! Chtěli by mrzce setřít pel Tvé nevinnosti...
Vildo, Vildo - jestli já úpír, tak ty rovnou vlkodlak, co si brousí zuby na mou urvanou bránici!!!
Bíša: jsem úplně v rozvrkočená ze samých rozpaků právě...
jejdavilda
18. 12. 2008
Jejda a Vildo, Vaše rady by mně přizabily. To budu raději pít tu zlatou lepkavou alkoholickou vodu , jak radí miloučká Toscana...
Radši budu mít rety vonné po kmínce (což je vlastně ve skutečnosti ta Gold Wasser), i když je to ukrutné lepidlo, než zatouchat po česneku, jenž se v oukropu vyskytuje velmi hojně... :o))
jejdavilda
18. 12. 2008
Když jsem byl mladší, bylo to moderní pití. Takže mi zbývají písně labutí a retro vzpomínky, chjo...
Já mám dojem, Bíšo, že zlatý Bols vymřel po meči i po přeslici už dávno (nevidět ho v žádném marketu ani s tlustou lupou v ruce - či na oku)... dokonce se to stalo i s jeho germanistánskou obdobou Gold Wasser. Asi si někdo někde řekl "Dosť bolo goldíků!" :o)))
houby_nasla
18. 12. 2008
Tak tohle je excelentní, Vildo - bez diskuse jedna z tvých nejlepších... *t