Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHenry a Annie
22. 12. 2008
8
14
2652
Autor
jejdavilda
Henry, Annie i ty Bille
nevím co je dlouhá chvíle
neb tuhletu kravinu
studuji už hodinu
Asi nemám nadání
je to divné zadání
14 názorů
Jarmila Moosová Kuřitková
25. 12. 2008
no jo, čučenko, jenže nevíš, že mi to s nekonečnou trpělivostí a na mnoho loktů vysvětloval kdysi jeden člověk z Písmáku, myslím, že má dodnes nad hlavou svatozář takových rozměrů, že obtížně prochází dveřmi.. :o)))
věříš, že jsem také dumala, co si mám vlastně pod tím představit?
Ale, napsal jsi to na můj vkus příliš hrubě, tak žádný tip
Ale jdi, Toskánko, nedávno jsi mě, medinillu, učila jak vkládat smajlíky, což se ti sice nepovedlo, ale to nebude vinou učitele... Takže technický talent jsi, na rozdíl od některých nejmenovaných jiných :-).
Víš, Vildíku, když já potřebuju skoro u všeho takového cosi jako "návod pro úplně tupé", protože jsem všechno jiné, jen ne technický typ, a na počítači funguju tak trochu jako cvičená opice :o))). Ale už našla a myslím, že tahle soutěž mi nehrozí ani v pominutí smyslů.
jejdavilda
23. 12. 2008
Tak jsem koukla, co to je, ulevilo se mi velmi, ale soutěžit nejspíš nebudu nikdy, nemám ráda takové to "na povel"... Připadá mi to jako sprint na krátkou trať po zaznění výstřelu startovní pistole - nedovedu si představit, že za těchto podmínek by ze mě vypadlo cokoli, co by se dalo číst bez komentáře druhu "autor se načisto pomátla" :o)))) Ale nápad je to originální pro toho, kdo tohohle schopný je a výsledek je i tak moc prima. ;-)
čučenka - tak já to jdu teda zkusit, ale mám srdce naplněno obavou, co tam uvidím... uááááá
Jsi mě po ránu rozesmála, děvče z Toskánska. Klikni na slovo K.O.U.L.E. ve vildově profilu a jsi v ní... :-)
hana kupčíková
22. 12. 2008jejdavilda
22. 12. 2008
Já to taky nebudu číst!
Nejsem v kouli...i když se do ní někdy střílím:)