Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBáseň, která si nezaslouží tip
08. 01. 2009
8
13
2433
Autor
babik
vnímám svaly zvracející své myšlenky
zvrácené šlápoty
stoupající tmami pocitu
zadostiučinění
meta fy zi cká zrůdnost
nerovnosti prastarých sviní
kolmé k mé nekonečnosti
omezené výkresem, strašící v archivech smrti
nasměrované ven
Symbolem pandemie
13 názorů
aleš-novák
09. 01. 2009
StvN: a lidi jim to berou.. podle meho nazoru je tahle basen kravina :) povedena basen nemuze vzniknout tak, ze za sebe hazim slova se S a Z..
Ano, podobně tu tvoří hodně lidí. Někteří ovšem takhle skládají nevědomky. Povedlo se ti to.
StvN: (a vseci): vsem se omlouvam, tohle byl jenom pokus, jestli mi to vyjde. Basen se jmenuje Souzvuk a proste jsem placal rym za rymem tak, aby se tam objevovalo co nejvickrat a pritom melodicky S a Z. v druhe polovine basne se objevuje i souzvuk M. vsimni si ze to ma podnadpis Zrudny experiment :) fakt sem jenom chtel zkusit co mi na nejakou metafyzickou capinku lidi reknou, a koukejme, ono to funguje.. parada..
do prologu sem napsal 5 kritik jakoze napiste mi pet kritik a pak reknu jak to vzniklo.. asi tu jsou proste oblibene basne, ktere ctenar vicemene nechape, ale zni dostatecne slozite.. nebo jsem genius? pochybuju.. :D mozna to genialne zni..
dik za tipy :)
Koukám, že také začínáš používat osvědčená písmácká schémata. Škoda, že nejsi svůj.
No jo,nezaslouží,Babiku,je to dokonalá srágora,neroušek se pude vyblejt.******
slabodustvi prekombinovanosti udava raznost a explicitu obraznoasti- zdarilé!../**