Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebruselská úvaha
14. 01. 2009
7
17
1672
Autor
aleš-novák
přijeli umělci z Prahy
do Brusele
na jejich dílo
každý se...
(kouká jak tele)
tohle si David Černý
za klobouk neschová
na vernisáži
místo lunche
bude lynčován...
17 názorů
Takovéhle "umění" já prostě nechápu. Možná, že Čechům to nic nedělá, když se jim někdo pošklebuje, ale okolní národy to prostě nemají rády...
jejdavilda
16. 01. 2009aleš-novák
14. 01. 2009
No jo, David Černý je autor, ale umístění díla schválil někdo jiný... tak nám to kafíčko nějak zhořklo hned na začátku. Nebo to Evropa osladí nám?
...prohlídnu si to pořádně...až na to budu mít nervy...dík.../pokud se ovšem zasvěceným jeví takto moje básně...noooó...je to vlastně velmi poučné a potřebné dílo...které možná nastaví zrcadlo řadě našich moderních umělců.../
aleš-novák
14. 01. 2009
...je to sice dílo naivní...ale Celník to není... řekla Popelka...a já bych dodal "co až si někdo všimne třeba toho hákového kříže...?...
aleš-novák
14. 01. 2009aleš-novák
14. 01. 2009
To je tak, když někdo rozhoduje o něčem, čemu nerozumí a myslí si u toho, že je to bomba :)
David Černý je kontroverzní a dalo se čekat, že bude kontroverzní i jeho dílo. A že se to Bulharsku nelíbí, je pochopitelné a dalo se to vcelku očekávat, stačilo se jen zamyslet několika jmény - Picasso, Duchamp... atd. Nemluvě o tom, že Černý nedosahuje a patrně nikdy nedosáhne jejich věhlasu :)
plasticky vzato
semtexem meřeno
Bulhari na to
drepnou si nad dřevo.../***
aleš-novák
14. 01. 2009
...na jejich dílo
každý s..e.
pardon, nedalo mi to. Nějak se to samo načetlo. Však Ty sis to taky myslel, jen ta Tvoje nemístná prudérie...