Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se30 korun je 30 korun
18. 01. 2009
10
16
2936
Autor
jejdavilda
Tak nám ruší poplatky
budou cvakat podpatky
rychlých nohou mojich druhů
ze socky i od soustruhů
a mě čeká můj boj marný
.
zas nevlezu do čekárny
16 názorů
jejdavilda
26. 01. 2009
Hladovým krkům by zaběhlo sousto pořízené z kradeného - a to nemluvím o tvém vlastním obtíženém svědomí. Jak tohle budeš jednou tomu nahoře vysvětlovat, to mi je fakt záhadou :o)))
jejdavilda
25. 01. 2009
Tohle vracej, je jejdy nehodné obohacovat se na chorobě svého bližního, víš??? ;-)
jejdavilda
25. 01. 2009
Chodíš tam mopem šúrovat podlahy? Jsem netušila, že jsi kosmetik podlahových krytin... :o)))))
jejdavilda
23. 01. 2009
avox - pak zřejmě patříš k té malé skupině penzistů, co si nepletou čekárnu u lékaře s klubem důchodců - pro spoustu lidí je to jediná možnost "společenského vyžití", když už zůstanou sami. Tobě čest a úcta, že máš rozum ;-)
boudu na nás ušili, poplatky nezrušili... */ tedy, Toscano, jsem penzista, ale než bych plkala v čekárně, koupím si opodeldok za hotové :-))
Ferry - to vypadá na úplně nejdražší píp-šou na světě teda. Koukám, že to máte v Práglu samou vymoženost. :o))
Vildo, do čekárny nelez, chytnul bys tam i to, co ještě nemáš, a navíc bys musel poslouchat plky penzistů o loupání v kloubstvu. :o))) *t
jejdavilda
18. 01. 2009
Nám v Práglu teda neslevijó ani koňuru. Víš, že za ukázání mrtvého blízkého v rakvi se tu platí skoro 3 tisíce? Ale nezaplatíš - a pohřběj ti ho kdoví kdy a kde... Jó, my se tu umíme rozšupovat...