Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč je Norsko tak skvělej kluk?
20. 01. 2009
4
58
2966
Autor
Narvah
Uživatel Norsko je na písmáčku výjimečnou osobností. Chtěl bych na to takhle veřejně upozornit, protože mi přijde, že je mnohými zatím ještě nedoceněný. A to je škoda. Je to člověk, kterého si nesmírně vážím a jsem rád, že mu mohu být alespoň takhle, virtuálně, nablízku. Děkuji Ti, milé Norsko.
Navždy Tvůj Narvah
58 názorů
pozorovatel
20. 01. 2009
Norsko, miluji Tě! Jestli tedy jde doopravdy milovat virtuální identitu, hihihi ;)
tipík!
Myslím, že to je hodně výstižná osobnostní charakteristika Norska. Děkuji Ti za ni.
A miluješ taky mě? Mě moc lidí nemiluje. Ale slyšel jsem, že je to moc pěkný pocit, když tě někdo miluje. Kdybys mě miloval, tak bych věděl, jaké to je být milován.
To jsem rád. Doufám, že tato láska bude nadále vzrůstat, rozšíří se na další servery, na celý internet a nakonec obejme celý svět!
milé Norsko, já tě taky miluji!!!!!
jestli tady někdo ze sebe dělá debila a chová se jak vůl, tak Narvah to teda není :-)))
Láska Norsko není o racionalitě. Je projekcí osobního ideálu. Chtěl bych být prostě jako Ty.
Ta slova, o kterých se zmiňuješ, jsou jen akustické konstanty. Vše důležité, je mezi nimi
To je jako jasný, Renas. Bez Norska by Písmák ani být nemohl. Je to jeden z nejaktivnějších uživatelů.
No vida. Jsem rád, že komunikaci konečně zvládáš bez vulgarit a napadání. Tak to má jako být! ;)
Jsi zcela obklíčen a ani nové bambusové hole ti proti letadlům nepomohou
Dej si, prosím, milé Norsko pozor. Porušuješ 4. bod pravidel serveru. Kdyby si toho všimli admini serveru, mohli Tvůj účet zablokovat. Pak by Tvé literární a osobnostní kvality nemohli ostatní uživatelé serveru ocenit. A to by mi bylo velmi líto. Protože Tě mám, jak víš, rád.
Aktualizace:
polib si prdel
blbče
kokotiny
zpozdilá nudo
vellin pohůnku
chováš se jak teplej
chováš se jak vůl
idiote
Je to všechno, milé Norsko?
Dnes to zatím máme:
polib si prdel
blbče
kokotiny
zpozdilá nudo
vellin pohůnku
chováš se jak teplej
chováš se jak vůl
Je to všechno, milé Norsko?
Norsko, i na Písmáku je několik homosexuálů, poměrně úspěšných. Nejsem si jistý, jestli to víš. Já to třeba vím. Možná bys neměl tyhlety předsudky ventilovat veřejně. Jen takové doporučení. Mám Tě rád, Narvah.
Myslíš tu lásku? Zrála ve mně dlouho a také jsem dlouho sbíral odvahu. Ale jak jsi mi dnes napsal pod dílo týkající se výpadku Písmáka, ať jej smažu, uvědomil jsme si, že ty jsi zde opravdu výjimečnou osobností, která se stará o to, aby byl Písmák v pořádku. Chtěl poděkovat ještě Derovi, který jej dokázal opravit. Jinak by jsme zde, milé Norsko, takto setkat nemohli.
Jestli jsem se Tě něčím dotkl, tak se omlouvám. Opravdu si Tě velmi vážím, i když mi to, třeba, nevěříš.
Co tak najednou, ty neuvěřitelná a zpozdilá nudo ? co tak najednou ? To mi vysvětli, ty vellin pohůnku
smaž to,blbče, nebo vysvětli. Kdo si myslíš, že je tady na takový kokotiny zvědavý ?
Promiň, ale něčím jsem se Tě dotkl? Velmi si Tě vážím. Pokud ano, omlouvám se. T.N.