Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHádka
02. 02. 2009
4
15
1570
Autor
Alma Perdida
Slyšíš? Tvoje oblíbená...
Skřehotání vrabců není přes muziku slyšet...
Zadus se!!!
Dobrá...Snažím se zadusit kouskem rohlíku...Nejde mi to...
Tak si vyliž...
Mám moc žeber...
Tak už drž hubu! Chci se soustředit na hudbu!!!
15 názorů
Alma Perdida
23. 02. 2009
Tož, zfilmovaný HogFather mě docela mile překvapil, ale i tak to není ono. Celkově vyzníval spíše lehce strašidelně, přesto se v něm dalo nalézt i něco filozofie. Kupříkladu - slunce by nevyšlo, vyšla by jen koule žhavých plynů...
Pratchetův humor patrně nelze převést na plátno, protože je spíše slovní. Není to jen legrační fantasy, je to mnohem víc, víš?
Alma Perdida
07. 02. 2009christopher kenneth
04. 02. 2009
Tak já vysvětlím.. v Zeměploše vystupuje postava Anežka Nulíčková, která má v sobě jakoby další osobu, jíž říká Perdita.. a ta druhá je sebevědomá, chytrá a veskrze sarkastická. Je zobrazením všeho, co zakřiknutá Anežka není, ale přesto je to Anežčina součást. A když si to Anežka uvědomí, tak se potom stane Perdidou a konečně si udělá se svým životem to, co chtěla vždycky. :-) Omlouvám se za rozvláčnost.