Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHledají se programátoři pro písmácký časopis BEZVEDENÍ
08. 02. 2009
1
21
5300
Autor
pozorovatel
Našli by se programátoři, kteří by pomohli s provozem, úpravami a jinými technickými záležitostmi prováděnými na časopisu Bezvedení?
Za pomoc nabízím neutuchající vděčnost, protekci a přízeň žen... či mužů (dle vkusu)...
21 názorů
pozorovatel
03. 03. 2009
nazdárek, avízo registruju, programátořiny mám víc než dost v práci, takže ještě něco vypotit ve volným čase bych se nerad zavazoval... zatím.
v čem to je? typuju PHP, z kterýho jsem už celkem dost vypadl (v práci jedu jen céčko a trochu shellu...)
(zařazuju do Přečíst později, kdyby to třeba pak šlo)
Pišta_Hufnágl
09. 02. 2009pozorovatel
09. 02. 2009
No esi dero bere čtvrtek, tak já bych si mohl vzít středu :))
Ale jestli už máš někoho tak snad jeden stačí ne? ;-)
pzrvtl: dyk tys taky programátorskej. sem na vlastní oka viděl, jaxis tu kdys smazal nějakou kritiku, respektive sprosťačinku od lobocopa, či co to bylo za tvora. to smrtelník neumí.)
pozorovatel
09. 02. 2009pozorovatel
09. 02. 2009Pišta_Hufnágl
09. 02. 2009Armin Tamzarrian
09. 02. 2009
Na střední jsem trochu pronikl do Basicu, Pascalu a assembleru. Ve všech těchto programovacích jazycích je vrcholem mých bývalých schopností vykouzlit trojůhelník, v posledním případě nakreslený plotterem. Takže pomoc bhužel nenabízím, jen jsem to sem chtěl napsat.