Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSanitka
11. 02. 2009
16
16
2130
Autor
Houmeles
kostelní okno –
do rytmu houkačky
bliká tvář světce
16 názorů
Jarmila_Maršálová
20. 07. 2009
Je otázka, za jakým přeshaem míříš. Je to zajímavej obrázek, ale máš okno, svatého a světla sanitky, nesedí mi ale blikající tvář ani rytmus. Bylo by dobrý, kdyby to šlo vyplnit nějakýma bezvýznamnýma slovama. Taky si musíš rozhodnout, jaké bude klíčové slovo. Ale popravdě moc rady si s tím nevím.
StvN a Zvrhlíku, chci tohle dílko dotáhnout do konce. Pokouším se o úpravu. "Mihotání" asi není přesné, to slovo spíš vyjadřuje chvění horkého vzduchu nad letním polem, ne? Ale světelná houkačka bliká dost zostra. Co se "sanitky" týká, pokusil jsem se ji nějak vpašovat do dílka. Za cenu porušení své zásady držet se 5-7-5. Tož, co vy na to?
Myslím, že do haiku se lépe hodí přímo pojmenovávat, tedy jakési modré záblesky změnit za ta světla sanitky. Ostatně tohle je taková hříčka, když do názvu dáš sanitku, která má ty záblesky jakože vysvětlit. Podle mě ti stále uniká smysl haiku.
vnikají?
prostupují skrz dřevo, kámen? to se mi nezdá...
co takhle na tváři se mihotají záblesky (mihotání záblesků - to by zdvojení být snad nemělo)
záblesky blikají - to mi přijde jako zdvojení, jinak se mi to zdá formálně docela dobře, ale neoslovuje mě to
světec a kostel se taky ke zdvojení minimálně blíží...
2 adjektiva?
není jich tu příliš?